شناسهٔ خبر: 171025 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نایب رئیس کمیسیون آموزش:

رهبر معظم انقلاب با دریافت واکسن داخلی، ملت را در برابر یاس و ناامیدی و القائات غلط دشمن واکسینه کردند

سلمان اسحاقی عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با دریافت واکسن داخلی، ملت را در برابر یاس و ناامیدی و القائات غلط دشمن واکسینه کردند، گفت: معظم له نسبت به اینکه آیا واکسن بومی دارای استانداردهای علمی و جهانی برای تزریق به مردم هست یا نه به نظر نهایی ‌رسیده اند و وقتی ایشان واکسن را دریافت کردند مردم با قوت قلب و اراده قوی‌تری می‌توانند به سمت استفاده از این محصول بروند.

به گزارش «نماینده» سلمان اسحاقی در رابطه با اظهارات رهبر معظم انقلاب پس از دریافت واکسن کووبرکت مبنی بر اینکه مایل نبودم از واکسن غیرایرانی استفاده کنم و باید این افتخار ملی را پاس بداریم‌ و تأکید داشتم که دریافت واکسن در نوبت طبیعی خود انجام شود، گفت: مقام معظم رهبری در کشور به عنوان رهبری بسیار قانون مدار و قانونمند شناخته می‌شوند و در واقع با این اقدام خود را در مقابل کرونا واکسینه نکردند بلکه یک ملت را در برابر یاس و ناامیدی و القائات غلط دشمن واکسینه کردند.

وی دریافت واکسن بومی کووبرکت توسط مقام معظم رهبری را گامی بزرگ برای حمایت از تولید و دانشمندان داخلی دانست و افزود: معتقدم زمانی که رهبر انقلاب برای حمایت از تولید داخلی آستین بالا زدند تمامی دانشمندان با اشک شوق به حرکت ایشان نگاه می‌کردند و با این کار پرچم علم و دانش را برافراشتند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه اقدام ایشان در دریافت واکسن ایرانی و پرهیز از واکسن خارجی اقدامی شایسته و در جهت تقویت اقتصادی مقاومتی بوده است، گفت: معظم له به طور مداوم اقتصادی مقاومتی را مورد تاکید قرار داده‌اند و می‌فرمایند تا جان در بدن دارم از دانشمندان داخلی حمایت خواهم کرد و شاهد عملی کردن این فرمایشات ایشان در میدان عمل و در زمان دریافت واکسن بودیم.

اسحاقی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب از اقتصاد مقاومتی یعنی ساخت واکسن در داخل کشور توسط دانشمندان ایرانی و از سویی علم و دانش و واکسن داخلی که به منزله حمایت از دانشمندان داخلی است و همچنین ایجاد انگیزه در میان آنها حمایت کرده‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم افزود: به طور قطع رهبر معظم انقلاب نسبت به اینکه آیا واکسن بومی دارای استانداردهای علمی و جهانی برای تزریق به مردم هست یا نه به نظر نهایی رسیده اند و وقتی ایشان واکسن را دریافت کرده‌اند مردم با قوت قلب و اراده قوی‌تری می‌توانند به سمت استفاده از این محصول بروند.

سخنگوی فراکسیون هلال‌احمر مجلس شورای اسلامی افزود: نباید فراموش کرد که ایشان به عنوان رهبر امت و مرجع تقلید وقتی می‌خواهند به مردم توصیه‌ای کنند به نظر نهایی در مورد مفید بودن آن رسیده اند و این یکی از شاخصه های ویژه یک رهبر و مرجع تقلید است.

نظر شما