شناسهٔ خبر: 171003 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شهریاری در پیامی:

دریافت واکسن ایرانی توسط رهبر انقلاب نشانه اعتماد به دانشمندان ایرانی است

حسینعلی شهریاری/1 رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب اصرار بر دو شرط برای استفاده از واکسن تولید داخل و تزریق واکسن در نوبت طبیعی و مشابه شهروندان عادی حاکی از اطمینان راسخ ایشان به تحقیقات و تولیدات داخلی در کلیه زمینه ها و پرهیز از روحیه خاص نگری بود.

به گزارش «نماینده» حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم زاهدان در مجلس در پیامی یادآور شد که تاکید رهبر معظم انقلاب و اصرار بر دو شرط برای استفاده از واکسن تولید داخل و تزریق واکسن در نوبت طبیعی و مشابه شهروندان عادی حاکی از اطمینان راسخ ایشان به تحقیقات و تولیدات داخلی در کلیه زمینه ها و پرهیز از روحیه خاص نگری بود .

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عنایات و توجهات ثامن‌الحجج حضرت علی ‌بن‌ موسی ‌الرضا علیه‌ آلاف التحیه و الثنا، حضرت آیت اله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی دوز اول واکسن کو ایران برکت تولید محققان و دانشمندان ایرانی را تزریق نمودند .

تاکید معظم له و اصرار بر دو شرط برای استفاده از واکسن تولید داخل و تزریق واکسن در نوبت طبیعی و مشابه شهروندان عادی حاکی از اطمینان راسخ ایشان به تحقیقات و تولیدات داخلی در کلیه زمینه ها و پرهیز از روحیه خاص نگری بود .

همین دو نگرش و تفکر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در حمایت از تولید ملی و اعتماد به دانشمندان ایرانی است که اگر چنانچه در  همه این سال‌ها توسط مسئولان امر در همه حوزه‌ها عملیاتی شده بود، در بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و عدالت اجتماعی تحولات و رخدادهای شگرفی مشابه واکسن کرونا به وقوع پیوسته بود.

این افتخاری برای تیم تولید کننده واکسن ایرانی است که رهبر انقلاب مدظله العالی به عنوان بزرگترین پشتیبان و حامی پیشرفت کشور، علیرغم موانع متعدد تحریمی و بین المللی کشورمان می‌باشند .

در این میان و در ادامه جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن، تلاش فراوانی برای شکست و اعتبار زدایی پروژه واکسن ایرانی به عمل آمد، اما رهبر انقلاب این توطئه را با اعتماد به متخصصان داخلی خنثی کردند .

جمهوری اسلامی ایران با این رویداد مهم پرشکی به یکی از ۶ کشور تولید کننده واکسن کرونا در جهان تبدیل و خودباوری و اقتدار ملی را در عرصه بین‌المللی آشکار ساخت.

این موفقیت عظیم را به محضر حضرت ولی‌عصر ) عج ( رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و آحاد ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌نمایم. 

بی‌شک این دستاورد بزرگ بدون عنایت خداوند متعال و همت جوانان نخبه و جهادی این مرز و بوم میسر نمی‌گردید.

لازم می‌دانم از رهنمودها و پشتیبانی‌های بی‌دریغ رهبر معظم انقلاب اسلامی سجده شکر به جا آورم و از کلیه محققان و دانشمندان جوان کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، اساتید و محققین کارآزمایی بالینی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، ستاد اجرائی فرمان امام  ) ره ( تأمین‌کنندگان و کارخانجات تولید کننده تجهیزات و مواد اولیه دارویی، شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز دانشمندان جوان و خستگی‌ناپذیر که در طول این مسیر پر فراز و نشیب با روحیه و عملکرد جهادی، برگ زرین دیگری را به کارنامه پر افتخار انقلاب اسلامی افزودند، تشکر و قدردانی نمایم.

دکتر حسینعلی شهریاری 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور.

نظر شما