شناسهٔ خبر: 170990 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نظری خانقاه مطرح کرد؛

اثبات کارآمدی نظام، انتظار دلسوزان از دولت آینده

غنی نظری ماینده مردم خلخال و کوثر، گفت: فرصت خدمت برای اثبات کارآمدی نظام، انتظار دلسوزان از دولت آینده است. این دولت با رویکرد مقابله با فساد و جلوگیری از بسترهای فساد زا از مردم رای اعتماد گرفت.

به گزارش «نماینده» سید غنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات اخیر، گفت: مردم بزرگ ایران اسلامی با تمام دلخوری و سختی های چند سال اخیر، دست به انتخاب رئیس جمهور زدند، از این‌رو دولت آینده با مجموعه ای از مشکلات و بحران های اقتصادی و اجتماعی روبروست و کاهش اعتماد عمومی و هدررفت سرمایه های اجتماعی در بسیاری از حوزه ها ملموس بوده. این بحران ها زائیده نگرش های خسته و بی انگیزه در سیستم مدیریتی کشور بالاخص در سال های اخیر است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:  افزایش چند صد درصدی قیمت مسکن، از بین رفتن سرمایه های مردم در بورس، افزایش روزانه قیمت مواد غذایی، بلاتکلیفی سهام عدالتِ بخش قابل توجهی از مردم، افزایش طلاق و اعتیاد و کاهش ازدواج جوانان، مشکلات صندوق های بازنشستگی و بحران فراگیر کرونا همگی پیش روی دولت آینده است. برای غلبه بر این بحران ها به انسجام ملی، کار شبانه روزی، نگاه تخصصی و هم افزایی قوای سه گانه نیازمند هستیم.

وی تصریح کرد: دولت آینده می تواند با روحیه‌ای جدید و استفاده از جوانان انقلابی، متخصص، دارای روحیه جهادی و همچنین پرهیز از ورود به حواشی سیاسی به حل مشکلات ورود کرده و با بسیج تمامی منابع، کارنامه مثبتی ارائه دهد.

نظری گفت: ظرفیت بالای سازمان ها، شرکت های دولتی و خصوصی و همچنین منابع عظیم خدادادی در کنار شرایط ژئوپلتیکی ایران به دولت انقلابی این فرصت را می دهد که با روش های منطقی و توجه به همسایگان به موفقیت های چشمگیر دست پیدا کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، افزود: فرصت خدمت برای اثبات کارآمدی نظام، انتظار دلسوزان از دولت آینده است. این دولت با رویکرد مقابله با فساد و جلوگیری از بسترهای فساد زا از مردم رای اعتماد گرفت و عدالت اجتماعی دغدغه بزرگ این روزهای افکار عمومی است.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: اینک با فرصت خدمت و با توجه به شعارهای رئیس جمهور منتخب بر همه دست اندرکاران است که امید رنگ باخته در جامعه را احیاء کنند و از هرفرصتی برای خدمت به مردم استفاده نمایند. مردم از شعارها و  جناح بازی ها به ستوه آمده اند و بر دولت آینده است که کارآمدی و مردم باوری را  با حل مشکلات به اثبات برساند.

نظر شما