شناسهٔ خبر: 170875 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نوش آبادی:

شیوه آمریکا در مذاکرات فرار رو به جلو و ایجاد جنجال است

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:شیوه همیشگی آمریکا در مذاکرات فرار رو به جلو و ایجاد جنجال و هیاهو به منظور تضعیف موضع طرف مقابلش است.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی درباره وضعیت فضای کنونی حاکم بر مذاکرات هسته ای در وین گفت: آمریکایی ها می خواهند با اعطای حداقل امتیازات،حداکثر بهره برداری را داشته باشند و سعی می کنند با طرح مطالب بی اساس موضع ایران را تضعیف کرده  تا مذاکره کنندگان وادار به عقب نشینی شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: تیم مذاکره کننده ضرورت دارد که به صورت قاطعانه بر روی موضع فعلی خود ایستادگی کرده و از حق تضییع شده مردم دفاع کند.

وی افزود: ایران همچنان به آمریکا بد بین است و امیدی برای قرار گرفتن آن ها بر روی ریل عدالت وجود ندارد به این دلیل که آمریکایی ها به دنبال منافع خودشان بوده و می خواهند خواسته هایشان را به ایران تحمیل کنند.

نوش آبادی تصریح کرد: شاخص های ایران در مذاکرات تعریف شده و خطوط قرمز کاملا مشخص است لذا تیم مذاکره کننده بر اساس قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها حرکت کنند.

وی ابراز کرد: باید آن چه که حق مردم ایران است در مذاکرات بیان شود و از حقوق ملت ایران دفاع کنند چرا که وقتی آمریکایی ها با مقاومت و سر سختی مواجه شوند به خواسته های ایران تمکین خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: شیوه همیشگی آمریکایی ها در مذاکره فرار رو به جلو،ایجاد جنجال و هیاهو بوده که با توجه به آنچه گفته شد مذاکره کنندگان باید این موضوع را همواره مد نظر داشته باشند.

نظر شما