شناسهٔ خبر: 170858 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نجف آبادی:

واکسیناسیون عمومی برای مقابله با کرونا مهمترین خواسته مردم از دولت‌ها است

همایون نجف آبادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بابیان‌اینکه واکسیناسیون عمومی برای مقابله با کرونا مهمترین مطالبه عمومی در حوزه سلامت است تاکیدکرد که دولت کنونی باید تمام تلاش خود در جهت تحقق این مهم را بکار گیرد و دولت آقای رییسی نیز این مسیر را تداوم بخشد.

به گزارش «نماینده» همایون سامه یح نجف آبادی در مورد اظهارنظر برخی مبنی بر اینکه رفع نیازهای حوزه سلامت از مهمترین مطالبات اجتماعی مردم بوده و اگر دولت آینده برای آن تدبیری اتخاذ نکند با چالش مواجه خواهد شد، گفت: توجه به رفع نیازهای حوزه سلامت یکی از مهمترین مطالبات مردم از دولت‌های فعلی و آینده است که به همان اندازه تامین معیشت، مسکن، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات حوزه آموزش دارای اهمیت است.

مطالبات مردم از دولت آینده در حوزه سلامت

نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته در زمان شیوع کرونا یکی از مهمترین مطالبات مردم در حوزه سلامت واکسیناسیون عمومی است که دولت آینده قطعا به آن توجه خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: امیدوارم دولت هر چه سریعتر چه در زمان کنونی و چه آینده برای واکسیناسیون عمومی جهت مقابله با کرونا برنامه‌ریزی کند. بنابراین دولت کنونی باید تمام تلاش خود در جهت تحقق این مهم بکار گیرد و دولت آقای رییسی نیز این مسیر را ادامه دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دیگر مطالبات مردمی در حوزه سلامت که دولت آینده باید به طور جدی پیگیری کند، تاکید کرد: تامین دارو و تجهیزات پزشکی، پوشش بیمه همگانی، سهولت دسترسی به خدمات پزشکی در مناطق محروم از دیگر وظایف مهم دولت‌ها است که امیدوارم آقای رییسی حتما پیگیری تحقق این مطالبات را در دستورکار دولت قرار دهد.

نظر شما