شناسهٔ خبر: 170832 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

متفکر آزاد:

مردم با حضور پرشور در انتخابات، نقش پررنگی در حکمرانی کشور ایفا کردند

متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پررنگ در انتخابات به دنیا اعلام کردند پای ارزش های نظام اسلامی و رهبر عظیم شان خودشان ایستاده اند.

به گزارش «نماینده» روح الله متفکر آزاد با اشاره حضور حماسی و شورانگیز ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: مردم با حضور پررنگ و تحول آفرین خود نشان دادند، دشمنان در دسیسه تحریم انتخابات شکست خوردند.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم با مشکلات عدیده ای مانند مسائل اقتصادی و معیشتی مواجه هستند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که مردم با حضورشان به دنیا اعلام کردند پای ارزش های نظام اسلامی و رهبر عظیم شان خودشان ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه مردم در نظام اسلامی سهم پررنگی در حکمرانی دارند و برگزاری انتخابات نیز در این راستا تلقی می شود، ادامه داد: بر این اساس مسئولان وظیفه سنگینی برای رفع مشکلات بر عهده دارند و باید قدر چنین مردمی را بدانند و در راستای خدمتگذاری از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه انتخاب قاطع آیت الله رئیسی از سوی مردم دارای پیام جدی است، افزود: در واقع این آراء نشان داد مردم علاقه مند فعالیت چهره های پاک‌دست، توانمند، با اخلاق، کارآمد، سالم، عدالت خواه، ساده زیست و دارای نگاه تحولی و مردم مدار هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با فعالیت دولت جدید شاهد گشایش در امور مختلف باشیم و مشکلات مردم نیز کاهش یابد.

نظر شما