شناسهٔ خبر: 170789 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

انتقاد نماینده مجلس از اختلال در روند رای گیری؛ وزارت کشور رأی‌دهی مردم را تسهیل کند

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به کندی و اختلال در روند رأی‌گیری در برخی از شعب، گفت: توقع است مسئولان وزارت کشور روند رأی‌گیری را برای مردم تسهیل کنند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از کندی و اختلال در روند رأی‌گیری در برخی از شعب  اظهار داشت: متاسفانه در برخی از شعب، سیستم اخلال دارد و مردم بیش از یک ساعت برای دادن رأی در صف ایستاده و معطل شده‌اند.

وی با بیان اینکه طبق اخبار و گزارشاتی که به بنده رسیده متاسفانه در برخی از شعب برای مثال در شهر قم در سیستم‌های اخذ رأی اختلال وجود دارد، افزود: بنده مشکلات و اختلالات موجود در روند رأی‌گیری را به مسئولان وزارت کشور و همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری منتقل کردم.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: همچنین گزارشاتی رسیده که مجریان انتخابات از ساعت ۷ صبح که زمان آغاز رأی‌گیری بوده در شعب حضور نداشته‌اند. این در حالی بوده که مردم برای رأی داده حضور داشته اند اما مجریان انتخابات با تاخیر حاضر شده‌اند.

حجت الاسلام سلیمی، تصریح کرد: توقع این است که وزارت کشور روند رأی‌دهی مردم را تسهیل کند و در جاهایی که مشکل و اخلال وجود دارد آن را بر طرف کند.

نظر شما