شناسهٔ خبر: 170786 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سامه‌یح: ایرانیان کلیمی دوشادوش سایر هموطنان در انتخابات شرکت می‌کنند

سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: جامعه کلیمیان ایران از سایر ملت مستثنی نیستند و همچون انتخابات قبل امروز نیز به صورت گسترده در انتخابات مشارکت می‌کنند.

به گزارش «نماینده» هامیون سامه یح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات گفت: ایرانیان کلیمی همواره در دوره مختلف انتخابات‌ مختلف حداکثر مشارکت و همکاری را داشته‌اند و امروز در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز همانند ادوار قبل صد درصد تمام افراد واجد شرایط رأی دادن در جامعه کلیمیان ایران در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ایرانیان کلیمی حدود ۱۵ هزار نفر است که از این میان بین ۵ تا ۶ هزار نفر آنها واجد شرایط برای رأی دادن هستند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن با توطئه‌های خود به روش‌های مختلف سعی در دلسرد کردن ملت ایران دارد که یکی از مواردی که دشمن همواره در دوره‌های مختلف و از جمله این دوره روی آن متمرکز شده مسأله انتخابات است و وظیفه همه ما از هر قوم، نژاد و دین و مذهب این است که با حضور پرشور انتخابات توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

سامه یح خاطرنشان کرد: ما با هدف لبیک مجدد به فرمایشات رهبری در انتخابات حضور پیدا می‌کنیم و همواره تبعیت از رهبری، حمایت از نظام و خنثی سازی توطئه‌های دشمن مدنظر ماست.

وی افزود: مردم ایران باید یکپارچگی خود را به جهانیان نشان دهند و جامعه کلیمیان ایران نیز در این مورد مستثنی نیست و به خاطر نشان دادن وحدت ملت ایران پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

نظر شما