شناسهٔ خبر: 170763 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سلیمی با اشاره به اهمیت حضور ملت پای صندوق‌های رأی:

رأی ندادن مشکلات کشور را حل نمی‌کند

حجت الاسلام سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است حضور پررنگ مردم علاوه بر تضمین امنیت کشور، مسیر مدیریت کشور را متحول می‌کند.

به گزارش «نماینده» علیرضا سلیمی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مشارکت بالای مردم آیینه ای است که اقتدار کشور را به رخ جهان می کشد و موجب تثبیت موقعیت نظام اسلامی می شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه قدرت واقعی یک کشور را در دست ملت آن کشور دانست و افزود: حضور مردم به این معنا است که ما به جمهویت اعتقاد راسخ داریم و این جمهوریت با حضور پررنگ مردم جلوه پیدا می کند.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از مردم که به خاطر سوءرفتار دولت دچار ناامیدی شده اند، اظهار داشت: به مردم حق می دهیم اما قهر کردن و پای صندوق نیامدن مشکلی را حل نمی کند بلکه باید با حضور پای صندوق مسیر را اصلاح کنیم.

سلیمی ادامه داد: باید پای صندوق بیایم تا افرادی که سیل نقدینگی را وارد جامعه کردند، تغییر دهیم و آنهایی را که سفره مردم را با وعده های پوچ، کوچک تر کردند، با افراد انقلابی و جهادی جایگزین کنیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حضور پررنگ مردم امنیت کشور را تضمین کرده و مسیر مدیریت کشور را دچار تحول می کند.

برچسب‌ها:

نظر شما