شناسهٔ خبر: 170716 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد:

رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانات نهایی

احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در امتحانات نهایی، تصریح کرد: کمیسیون آموزش نظارت دقیقی بر نحوه اجرای پروتکل‌‎ها داشت و موارد تخلف در عدم رعایت پروتکل‌ها برای کمیسیون احراز نشد.

به گزارش «نماینده» احمدحسین فلاحی با اشاره به برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در سال تحصیلی جاری به صورت حضوری از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۴ خرداد، عنوان کرد: کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری نظارت دقیقی بر روند برگزاری امتحانات نهایی داشت تا پروتکل‌ها در این مدت به خوبی رعایت شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس نظارت‌های میدانی و گزارش‌های واصله برگزاری امتحانات نهایی بدون مشکل بوده است، افزود: به جز موارد معدود در اکثر حوزه‌های انتخابیه پروتکل‌ها به خوبی رعایت شد و برخلاف آنچه که گفته می‌شد پس از برگزاری این امتحانات فاجعه و موجی جدید از کرونا در کشور ایجاد خواهد شد، چنین اتفاقی به هیچ عنوان رخ نداد. 

وی ادامه داد: سخنگوی ‎ستادملی مقابله با کرونا و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نیز صحت رعایت پروتکل‌های در حوزه‌های انتخابیه را تأیید کردند و در زمینه جا دارد به برگزارکنندگان آزمون نیز خسته نباشید بگوییم.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مهم رقم نمی‌خورد مگر با همکاری و همیاری کادر آموزشی مدارس، معلمان و همراهی دانش آموزان والدین گرامی آن‌ها؛ امیدواریم با واکسیناسیون معلمان در تابستان سال جاری سال تحصیلی آینده را بتوانیم با شرایط بهتری آغاز کنیم و حوزه آموزش از آسیب‌های بیماری کرونا به دور باشد.

نظر شما