شناسهٔ خبر: 170702 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مقتدایی:

لغو کامل تحریم‌ها معیار و ملاک ایران برای مذاکره است

عباس مقتدایی نماینده اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: لغو کامل تحریم‌ها معیار و ملاک ما برای مذاکره است و تا همه تحریم ها کان لم یکن نشوند و البته پس از آن راستی آزمایی هم صورت نگیرد به تعهدات خود بازنخواهیم گشت.

به گزارش «نماینده» عباس مقتدایی به فرسایشی شدن مذاکرات و متضرر شدن کشورمان در این رابطه اشاره کرد و گفت: پیام انتخاب آتی ایران این خواهد بود که کشورمان آنقدر توانمندی دارد که بتواند از حقوق خود دفاع کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران روند جدیت ما برای تامین منافع ملی شدت خواهد گرفت و همانگونه که مجلس شورای اسلامی در روزهای نخست، قانون اقدام راهبردی را به تصویب رساند تا در مقابل زیاده خواهی های غرب ایستادگی کنیم، دولت بعدی ایران هم تا تحقق کامل خواسته های کشورمان هیچ گونه اغماضی را انجام نخواهد داد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: اکنون وقت آن رسیده است که پاسخ بدعهدی‌های آمریکا را با اتکا به درون کشور بدهیم؛ ضمنا  در آخرین جلسه ای که با آقای عراقچی در کمیسیون امنیت ملی داشتیم هم بر این نکته تاکید کردیم که لغو کامل تحریم‌ها معیار و ملاک ما برای مذاکره است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: اولویت تامین منافع ملت ایران است که باید در نظر گرفته شود و اگر منافع ما در بالاترین سطح تامین نشود عجله ای برای اینکه اقداماتی را انجام بدهیم که در نهایت ملت ایران متضرر شوند، نخواهیم داشت.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرف های غربی به این جمع بندی رسیدند که نمی توانند مانند گذشته در پشت نقاب فریب کاری و یا عهدهای بدون پشتوانه پنهان شوند.

نظر شما