شناسهٔ خبر: 170618 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بابایی: اصلاح‌طلبان ۳۲ سال در این کشور قوه مجریه را در اختیار داشتند و باید پاسخگو باشند

بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس گفت: اصلاح‌طلبان در طول ۳۲ سال از ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب قدرت اجرایی کشور را در دست داشتند و امروز به جای انتقاد باید پاسخگو باشند.

به گزارش «نماینده» علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان در ۳۲ سال از ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت اجرایی کشور را در دست داشتند امروز باید به جای انتقاد باید پاسخگو باشند.

وی افزود: از این گذشته در این کشور هر اتفاقی اعم از خوب یا بد افتاده آقایان در آن شریکند اگر خوب بوده سهیمند و اگر بد بوده هم سهیمند باید پاسخ دهند.

 نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال آقای همتی که امروز نامزد انتخابات ریاست جمهوری است در  تصمیمات اقتصادی دولت آقای روحانی و دولت‌های اصلاح‌طلب قبل نقش تعیین کننده داشته و مشکلات پولی و مالی  امروز نتیجه تصمیمات این آقا است.

بابایی خاطرنشان کرد: آقای همتی در دوره‌های مختلف مدیرعاملی بیمه مرکزی ایران، مدیرعامل بانک ملی ایران و ریاست کلی بانک مرکزی را برعهده داشته و امروز در قبال مشکلات پیش آمده اقتصادی کشور باید پاسخگو باشد.

وی افزود: ما منکر نبود نقص و عیب در کار نیستیم بلکه باید به جای تخریب یکدیگر همپوشانی داشته باشیم تا مشکلات حل شود و همه می‌دانیم که با نزاع و اختلاف مشکلی از کشور حل نمی‌شود.

نظر شما