شناسهٔ خبر: 170603 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رضایی کوچی: رویکرد مبارزه با فساد آیت‌الله رئیسی کم سابقه است

 رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: کمتر کسی نمی‌داند که آیت‌االله رئیسی در مبارزه با فساد تا کجا پیش رفته و پرونده چه اشخاصی را زیر تیغ عدالت قرار داده است.

به گزارش «نماینده» ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شب گذشته توسط محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شهرستان جهرم افتتاح شد.

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی پس از افتتاح این ستاد در جمع حامیان سیدابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات مهمترین عرصه سیاسی کشور بوده و می‌تواند ما را از گزند دشمنان خارجی در امان نگه دارد لذا همه باید با حضور خود در انتخابات، یک بار دیگر اراده ملی را به رخ جهانیان بکشیم.

وی تصریح کرد: یکی از معیارهای اصلی در انتخابات، انتخاب فرد اصلح است و به واقع مقام معظم رهبری به درستی معیارهای انتخاب فرد اصلح در انتخابات را مطرح کرده و بر آنها تاکید داشته‌اند. مقام معظم رهبری اذعان دارند که نامزدها باید به شعارهای که می‌دهند اعتقاد داشته باشند، این در حالی است که آیت الله رئیسی تاکنون چه در قوه قضائیه و چه در سایر مناسب مهم و تاثیرگذار حکومتی نشان داده که هر حرفی زده بلافاصله آن را عملیاتی کرده و حتی در زمینه «ترک فعل مسئولین» در قوه قضائیه پیش قدم بوده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر معیارهای مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح در انتخابات اظهارداشت: در این زمینه هم آیت‌الله رئیسی پیشگام بوده و هر جا که ناعدالتی رخ داده، به سرعت به این مسئله ورود کرده و مانع از بی عدالتی  موجود شده است که البته این مسئله در بحث واگذاری‌ها در قالب خصوصی سازی و سایر احکام برای مجرمین اقتصادی، به عینه قابل مشاهده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد آیت‌الله رئیسی در زمینه مبارزه با فساد،اظهارداشت: در این بخش هم کمتر کسی نمی‌داند که آیت‌االله رئیسی در مبارزه با فساد تا کجا پیش رفته و پرونده چه اشخاصی را زیر تیغ عدالت قرار داده است. حتی وی پس از نشستن بر مسند ریاست قوه قضائیه ابتدا مبارزه با فساد را از دستگاه زیرمجموعه خود آغاز کرد، که باید گفت این رویکرد به نوبه خود کم سابقه بوده است.

رضایی‌کوچی در ادامه با اشاره به رویکرد اقتصادی آیت‌الله رئیسی در زمینه رشد تولید و توجه به توان داخلی اظهار داشت: در حال حاضر معیشت مردم حلقه مفقوده دولتمردان فعلی بوده و مردم متحمل فشارهای معیشتی زیادی هستند. یکی از مهمترین فاکتورهای معیشتی مردم تامین مسکن است و ما در این بخش به واسطه ناکارآمدی دولت قبل، عقب‌ماندگی‌های فراوانی داریم، از این رو آیت‌الله رئیسی به درستی سر رشته مشکلات معیشتی مردم را شناسایی کرده و اعلام کرده اند ساخت  یک میلیون واحد مسکونی در سال را دستور کار قرار خواهند داد.

وی در خاتمه عنوان کرد: البته ناگفته نماند که توجه به ساخت مسکن می‌تواند در رفع مشکلات اجتماعی و ازدواج جوانان هم نقش مهمی را ایفا کند که این رویکرد نشان از شناخت دقیق شرایط اقتصادی مردم، نزد ایشان دارد.

نظر شما