شناسهٔ خبر: 170530 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حسینی:

رئیس جمهور انقلابی، ظرفیت نخبگان را به کار خواهد گرفت

کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس گفت: رئیس جمهوری که دارای روحیه جهادی است ظرفیت نخبگان را برای حل مشکلات کشور به کار می گیرد.

به گزارش «نماینده» سید کریم حسینی به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری که اعتقاد به ظرفیت های داخلی داشته باشد تمام توان خود را برای مرتفع کردن مشکلات اقتصادی و ... کشور به کار خواهد گرفت.

 نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس افزود: رئیس جمهوری که دارای روحیه جهادی است، ظرفیت نخبگان را به کار می گیرد؛ چرا که می دانند مشکلات کشورمان با اتکا به جوانان نخبه حل خواهد شد؛ بنابراین باید برای انتخاب کاندیداهای انتخاباتی چنین موضوعی را مد نظر بگیریم.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: در حال حاضر مردم به برنامه کاندیداها رای خواهند داد؛ لذا آنهایی که به دنبال وعده های پوچ و توخالی هستند باید متوجه باشند که حنای چنین صحبت هایی دیگر پیش مردم رنگ ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان اظهار کرد: مشارکت حداکثری باعث می شود تا دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مایوس شوند؛ بنابراین همه باید در پر رونق کردن انتخابات سهیم باشیم؛ چرا که منفعت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را حوزه های گوناگون کشورمان خواهد برد.

حسینی بیان کرد: قطعا مردم به کاندیداهایی که دارای برنامه مطلوب و همچنان سابقه درخشان هستند رای خواهند داد و هیچ نگاهی هم به شعارهای توخالی نمی کنند.

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما