شناسهٔ خبر: 170519 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

گودرزی در نطق میان دستور:

تهدیدهای نظامی دروغی بیش نیست؛ این ادعاها یک ابزار سیاسی برای تسلط بر مصالح کشور است

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تلاش‌های دشمن برای وانمود کردن به بن‌بست رسیدن انقلاب، گفت: آنها از تمام روش‌ها نظیر فشار، جنگ، فتنه، نفوذ، ترور، تخریب، تحریم، تهدید، کودتا، شورش خیابانی و انقلاب های مخملی استفاده کردند اما نتوانستند انقلاب را از پای درآورند.

به گزارش «نماینده» عباس گودرزی در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه، ۱۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه در مقطع حساسی به سر می بریم، خطاب به ملت ایران گفت: امام راحل(ره) شما را برای خودتان، سعادتتان و خیر دنیا و آخرتتان می خواهند که این تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر کشورها و نظام های سیاسی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را کرد تا چنین وانمود کند که انقلاب اسلامی به بن بست رسیده، تصریح کرد: این اقدامات از قبیل فشار، جنگ، فتنه، نفوذ، ترور، تخریب، تحریم، تهدید، کودتا، شورش خیابانی و انقلاب های مخملی بود و دشمن تلاش کرد تا انقلاب را از پای درآورد اما نتوانست که خدای متعال وعده داده و قطعا حامی این ملت است.

وی همچنین با بیان اینکه زمانی چالش ما با آمریکا این بود که با ورود سلاح سبک به ایران مقابله کنند، یادآور شد: رهبری می فرمودند حتی اجازه ورود سیم خاردار هم نمی دادند اما امروز چالش ما با آمریکا این است که جلوی صادرات سلاح های پیشرفته ایران را به جبهه مقاومت بگیرد لذا ببینید تفاوت از کجا به کجاست پس قطعا انقلاب اسلامی پیروز بوده است.

گودرزی افزود: زمانی چالش ما با آمریکا این بود که ۳ سرباز فریب خورده، ۴ افسر ورشکسته با ۳ بالگرد و هواپیما، این نظام را از پای در آورند اما امروز آمریکا خود را محتاج ائتلاف های جهانی می داند و باز هم نمی تواند. زمانی چالش ما با آمریکا این بود که دست عمال بیگانگان را از مقدرات کشور قطع کنیم و می گفتند شما را چه به لانه جاسوسی آمریکا و می گفتند چرا نمی گذارید اسرائیل در تهران سفارت داشته باشد و بعد از ۴۲ سال مقاومت چالش ما با آمریکا این است که می گویند از مرزهای اسرائیل دور شوید و از منطقه خارج شوید و این بُرد انقلاب و جمهوری اسلامی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به مردم یادآور شد: ۴ سال قبل در همین مقطع زمانی و از همین تریبون با شما صحبت کرده و گفتم از سایه سوم جنگ نترسید که بیش از اینکه حقیقت باشد، یک ابزار سیاسی برای تسلط بر مصالح و منافع شما بود.

وی در ادامه با اشاره به نامه ای که نمایندگان مجلس در دوره ششم یعنی ۱۹ سال قبل خطاب به رهبری نوشتند، گفت: در این نامه آمده بود در شرایطی به شما نامه می نویسیم که شرایط حساس، فرصت اندک و خطر بزرگ است؛ با این حال و روز کشور، فرصت چندانی باقی نمانده و غالب ملت ناراضی و ناامید، اکثریت نخبگان ساکت یا مهاجر، سرمایه های مادی گریزان و نیروهای خارجی از هر طرف کشور را احاطه کرده اند. اکنون ۱۹ سال گذشته و جمهوری اسلامی نه تنها به بن بست نرسید بلکه بیانیه برای گام دوم و برنامه برای نیم قرن آینده می نویسد.

گودرزی با بیان اینکه تهدیدهای نظامی دروغی بیش نیست، عنوان کرد: خودشان در همان ایام می گفتند با ایران وارد جنگ نمی شویم، نمی دانیم ایران چگونه و در چه سطحی جواب دهد و نمی دانیم در چه جغرافیا، با چه میزان شدت و در کدام بخش دنیا جواب بدهد و این حرف زبده ترین و کارکشته ترین ژنرال های ۴ ستاره آمریکاست.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به مردم تصریح کرد: چرا صدام به ایران حمله کرد چون احساس ضعف کردیم؛ چرا برجام بر ما تحمیل شد چون اظهار ضعف کردیم و گفتیم خزانه خالی است؛ اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است، اشک کباب موجب طغیان آتش است.

پایان پیام/

نظر شما