شناسهٔ خبر: 170454 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضوانی:

کاندیداها برنامه‌های مطلوب خود را ارائه کنند

غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس گفت: کاندیداها برنامه‌های مطلوب خود را ارائه کنند؛ چرا که چنین اقدامی باعث افزایش مشارکت مردم پای صندوقهای رای خواهد شد.

به گزارش «نماینده» غلامحسین رضوانی به لزوم اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: اگر توانسته‌ایم در طول چهل سال گذشته از آرمانهای نظام اسلامی دفاع کنیم به دلیل پشتوانه مردمی بوده؛ پشتوانه ای که در همه عرصه های انقلاب اسلامی وجود داشته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس افزود: مردم کشورمان ثابت کرده‌اند که در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعالانه‌ای دارند؛ چرا که این نظام متعلق به ملت است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای سبب افزایش امنیت ملی خواهد شد و همچنین زبان بیگانه را کُند خواهد کرد؛ چرا که قدرت درونزای ما را به رخ بیگانگان خواهد کشاند.

وی تاکید کرد: محورهایی که رهبر معظم انقلاب برای انتخاب کاندیداهای اصلح فرمودند از اهمیت خاصی برخوردار هستند و در حقیقت راه را برای ما نشان دادند؛ لذا باید در انتخاب کاندیداها دقت نظر داشته باشیم و به گزینه اصلح رای دهیم.

رضوانی اظهار کرد: کاندیداهایی که در حال تبلیغات هستند باید از وعده های غیر معقول دوری کنند و برنامه های مطلوب خود را اعلام نمایند تا اینکه مشارکت بالا رود.

پایان پیام/

نظر شما