شناسهٔ خبر: 170452 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

یزدیخواه:

برنامه‌های تبلیغاتی صدا و سیما بر حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیرگذار است

یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس گفت: برنامه‌های تبلیغاتی صدا و سیما بر حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیرگذار است.

به گزارش «نماینده» سید علی یزدیخواه با اشاره به اینکه برنامه های تبلیغاتی در فضای مجازی و رسانه ملی می‌توانند بر حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای تاثیر داشته باشند، اظهار کرد: ضریب نفوذ برنامه های صدا و سیما در ایام نوروز بالای  ۶۰ الی۷۰ درصد رسیده است و چنین موضوعی نشان می‌دهد که رسانه ملی جایگاه مناسبی در میان مردم دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس افزود: فضای مجازی هم با توجه به اینکه در کشور فراگیر بوده؛ بالاخره ضریب نفوذ زیادی دارد که باید در این فضا با ارائه محتواهای تبلیغاتی و امثالهم همگان را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کرد.

وی اظهار کرد: البته هر چه که به روز رای گیری نزدیک شویم، شور و اشتیاق مردم در تعیین سرنوشت خود بیشتر می‌شود، در حال حاضر براساس آمارها و مرکز افکارسنجی سازمان صدا و سیما مشارکت ۵۰ درصدی است که قطعا با مناظره‌ها و سخنرانی کاندیداها برای پیشرفت و توسعه کشور ضریب مشارکت به ۷۰ درصد خواهد رسید.

یزدیخواه بیان کرد: قطعا؛ برنامه‌های تبلیغی صدا و سیما و فضای مجازی تاثیر خاصی بر ترغیب مردم برای حضور در پای صندوقهای رای دارند؛ ضمنا کمیسیون فرهنگی مجلس هم این آمادگی را دارد تا در جهت مشارکت بیشتر مردم در انتخابات به صدا و سیما کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: ناگفته نماند که مردم کشورمان همیشه در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی نظیر انتخابات ها، راهپیمایی ها و ... حضور داشتند و در انتخابات هم هیچگاه سنگر دفاع از نظام را خالی نکردند.

پایان پیام/

نظر شما