شناسهٔ خبر: 170304 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شجاعی علی آبادی:

مشارکت مردم وحدت و همدلی را به دنبال خواهد داشت

حسن شجاعی نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس گفت: مردم با حضورشان در انتخابات از حقوق خود دفاع کنند؛ چرا که با این اتفاق مشکلات عدیده کشور مرتفع خواهد شد.

به گزارش «نماینده» حسن شجاعی علی آبادی به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: ملت ایران به دلیل ایستادگی بر مواضع حقوق خود دشمنان فراوانی در اقصی نقاط جهان دارد؛ بنابراین دشمنان قسم خورده چنگ و دندان تیز کرده اند تا مشارکت حداقلی را در انتخابات شاهد باشند.

نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس افزود: دشمنان به دنبال این هستند تا مشارکت حداقلی رقم بخورد و پس از آن ضربات اساسی را نه تنها به نظام بلکه به اقتصاد، معیشت و امنیت مردم وارد کنند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: مردم با حضورشان در انتخابات از حقوق خود دفاع کنند و بدانند اگر چنین اتفاقی نیفتد اولین کسی که بهره برداری خواهد برد دشمنان این مرز و بوم هستند؛ چرا که ضربه را به معیشت و زندگی مردم وارد می کنند.

وی بیان کرد: مشارکت مردم وحدت و همدلی را به دنبال خواهد داشت؛ لذا همین اتحاد می تواند بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کند؛ چرا که دشمنان برای مشارکت حداقلی مردم در انتخابات پیش رو سرمایه گذاری کردند تا به لحاظ سیاسی از آن بهره مند شوند.

شجاعی علی آبادی اظهار کرد: عدم مشارکت مردم سبب خواهد شد که رئیس جمهور منتخب از پشتوانه کافی برخوردار نباشد و همین موضوع دیپلماسی ما را تضعیف می‌کند.

پایان پیام/

نظر شما