شناسهٔ خبر: 170224 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جعفری بروجنی:

طرح تشکیل شورای عالی آب ساختار شورای فعلی را تغییر می‌دهد

امیرقلی جعفری رئیس کمیته آب کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در طرح تهیه شده بخشی از شاکله شورای عالی آب فعلی تغییر کرده و در قالب آن ساختار جدیدی در استان‌ها تشکیل می‌شود.

امیرقلی جعفری بروجنی رئیس کمیته آب کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی طرح تشکیل شورای عالی آب در این کمیته، گفت: طرح تشکیل شورای عالی آب به پیشنهاد سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان و تعدادی دیگر از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تهیه شده و به کمیسیون کشاورزی ارجاع اده شده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شورای عالی آب وجود دارد هرچند که در دولت دهم این شورا فعالیتی نداشت، عنوان کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم شورای عالی آب فعالیت مجدد خود را آغاز کرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در طرح تهیه شده بخشی از ساختار شورای عالی آب فعلی تغییر کرده است، عنوان کرد: مقرر شده است نماینده پیشنهاد دهنده طرح تشکیل شورای عالی آب با حضور در کمیته تخصصی آب کمیسیون کشاورزی نظرات خود را در خصوص طرح مذکور ارائه کند.

 رئیس کمیته آب کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در قالب طرح تشکیل شورای عالی آب ساختار جدیدی در استان‌ها تشکیل می‌شود، ادامه داد: ریاست شورای عالی آب در اختیار رئیس جمهور است اما در جلسات حاضر نمی‌شود و معاون اول وی این نشست را اداره می‌کند.

پایان پیام/

نظر شما