شناسهٔ خبر: 170180 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری در افزایش مشارکت موثر است

جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس، با بیان اینکه،مشارکت گسترده مردم در انتخابات باعث روی کارآمدن افراد کارآمد می‌شود،گفت:اگر کاندیداهای این دوره از انتخابات بتوانند برنامه‌های خوبی برای حکمرانی ارائه دهند، حتما در بحث افزایش مشارکت مردم تأثیر خواهد داشت.

به گزارش «نماینده» محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری پیش‌رو اظهار کرد:مردم ما همیشه با هوشمندی در صحنه‌های مختلف و از جمله عرصه انتخابات حاضر بوده‌اند و اگر کاندیداهای این دوره از انتخابات بتوانند برنامه‌های خوبی برای حکمرانی ارائه دهند، حتما در بحث افزایش مشارکت مردم تأثیر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جوسازی عده‌ای در بحث مشارکت مردم در انتخابات و القای این مطلب که مشارکت در انتخابات پایین خواهد بود، همان چیزی است که دشمن می‌خواهد، افزود:در واقع این اقدام گام برداشتن در مسیر دشمنان و بدخواهان نظام است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس، ادامه داد:این افراد باید اجازه دهند که مردم با آرامش در انتخابات حاضر شوند و انتخاب و کاندیدای موردنظرشان را انتخاب کنند، نه اینکه با هیاهو و جنجال مردم را از انتخاب کردن مأیوس کنند.

جوکار با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت:  موضوع اصلی مشارکت مردم و رونق بخشی به انتخابات است، اگر چه مردم مقداری امیدشان نسبت به عملکرد دولت و شوراها کم شده اما باید بدانیم در انتخابات پیش‌رر، آینده سیاسی کشور در سال‌های آتی رقم می خورد.

وی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات باعث روی کارآمدن افراد کارآمد می‌شود، افزود:عدم مشارکت مردم موجب انتخاب مجدد فرد ناکارآمد فاقد دارای شاخصه های کاندید مطلوب خواهد شد و می تواند وضعیت کشور را نسبت به گذشته بدتر کند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت اجتماعی مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور موجب تامین منافع آن‌ها می‌شود، بیان کرد:انتخاب فرد اصلح که دارای توانایی و کارآمدی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برای خدمت به مردم باشد ،اقدامی اساسی و مهم  است.

انتهای‌پیام/

نظر شما