شناسهٔ خبر: 170162 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضایت رهبر انقلاب از نظارت‌های میدانی نمایندگان مجلس یازدهم

 رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: مقام معظم رهبری از نظارت‌های میدانی رئیس مجلس، روسای کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان طی یک سال اخیر ابراز رضایت کردند و خواستار شناسایی و حذف قوانین مزاحم از مسیر تولید شدند.

به گزارش «نماینده» محمدرضا رضائی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری نمایندگان، گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود از مجلس یازدهم به عنوان مجلسی انقلابی و پر تلاش اعلام رضایت کردند و این مجلس را ترکیبی از نیروهای جوان و پر تلاش دانستند.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعلام رضایت مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم انگیزه نمایندگان را برای تلاش و حضور بیشتر در استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه افزایش می‌دهد، ادامه داد: رهبری در بخش‌هایی از فرمایشات خود تذکراتی را نیز به نمایندگان دادند و خواستار ریل گذاری مناسب برای اقدامات اجرایی دولت شدند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری خواستار عدم دخالت نمایندگان در امور اجرایی دولت شدند زیرا امورات اجرایی از وظایف دولت است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از نظارت‌های میدانی رئیس مجلس، روسای کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان طی یک سال اخیر ابراز رضایت کردند و خواستار شناسایی و حذف قوانین مزاحم از مسیر تولید شدند.

نظر شما