شناسهٔ خبر: 170142 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

طراحی سایت بیمارستانی و پزشکی با سایت ساز کاریک

سایت ساز

امروزه بسیاری از درمانگاه ها و بیمارستان ها یک وب سایت مخصوص به خود دارند که بسیاری از کارهای نوبت دهی، مشاهده اطلاعات پزشکان و پرداخت هزینه به این وسیله انجام می شود. به علاوه بسیاری از شرکت طراحی سایت تولید و فروش کالاها و تجیزات پزشکی اقدام به طراحی وب سایت تجهیزات پزشکی نموده اند. در گذشته زمان افراد در صف نوبت دهی بسیار تلف می شد و بسیاری از بیمارستان ها کارایی درستی نداشتند، اما با استفاده از امکانات طراحی سایت بیمارستان و درمانگاه بسیاری از مراحل موردنظر از طریق این سایت ها انجام شده و در وقت افراد صرفه جویی می شود

به عنوان یک نمونه از پیشرفت های اساسی در طراحی وب سایت بیمارستان، می توان به مکانیزه شدن بخش های داخلی یک بیمارستان اشاره کرد. برای مثال در گذشته بخش رادیولوژی و آزمایشگاه، عکس و نتایج را به صورت دستی به بیماران تحویل می داد تا به دکتر متخصص در همان بیمارستان مراجعه کنند و پزشک نتایج را بررسی کند، اما امروزه این کار از طریق سیستم داخلی بیمارستان صورت می گیرد و عکس و نتایج، مستقیم برای پزشک ارسال می گردد. این کار علاوه بر صرفه جویی در کاغذ و ... باعث افزایش سرعت و دقت نیز می گردد. البته این کار از طریق شبکه داخلی بیمارستان انجام می شود و عموم مردم به آن دسترس ندارند اما پیاده سازی ان از طریق همان زبان های برنامه نویسی سایت که در ساخت سایت ساز ها انجام می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

در طراحی سایت آنلاین با سایت ساز درمانگاه و بیمارستان، تعیین سطح دسترس افراد به اطلاعات هر بخش اهمیت ویژه ای دارد و نیازمند دانش کافی در زمینه پزشکی و کامپیوتر و پایگاه داده می باشد، همچنین زمان زیادی برای بررسی تمام جوانب لازم است تا توسط تیمی از متخصصان صرف شود. مثلا متخصص زیبایی نیازی به دسترسی اطلاعات بخش قلب در سایت بیمارستان و درمانگاه را ندارد. البته تمامی سطوح دسترسی از پنل مدیریتی این سیستم پویا قابل تغییر می باشد. همچنین استفاده از سیستم پرداخت های آنلاین برای کاربران و بیماران در سیستم طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین با فروشگاه ساز سایت بسیار لازم و حیاتی می باشد.

برخی از امکانات طراحی سایت با سایت ساز بیمارستان و درمانگاه

طراحی صفحه وب سایت کلینیک و بیمارستان، مربوط به رزرو وقت آنلاین و بررسی پزشکان و زمان آزاد آن ها برای گرفتن نوبت

طراحی صفحه وب سایت بیمارستان و درمانگاه برای بخش مالی و ارتباط آن با تمامی دپارتمان های بیمارستان

طراحی صفحه وب سایت معرفی بیمارستان و متخصصان و امکانات و تجهیزات درمانی

طراحی صفحه مقالات درمانی و پزشکی جهت بالابردن دانش بیماران و اطلاع از روش های نوین درمانی و پیش گیری

طراحی پنل کاربری مربوط به هر بیمار جهت بایگانی سوابق پزشکی

طراحی صفحه وب سایت بیمارستان برای هر دپارتمان جهت به روز رسانی مطالب و مدیریت آن توسط متخصصان همان بخش

 

 

 

نظر شما