شناسهٔ خبر: 170108 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بررسی گزارش عملکرد کمیسیون آموزش در پایان اجلاسیه اول دوره یازدهم

احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از قرائت و بررسی عملکرد کمیسیون آموزش در اجلاسیه اول دوره یازدهم در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده» احمدحسین فلاحی  در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه ۴ خرداد) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس  عنوان کرد: نخستین دستور کار امروز کمیسیون، گزارش عملکرد کمیسیون در اجلاسیه اول دوره یازدهم بود که به عملکرد کمیسیون در حوزه تقنین و نظارت اشاره شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: تصویب طرح جهش تولید دانش بنیان، تصویب طرح تعیین تکلیف آموزشیاران نهضتی قبول نشده در آزمون، تصویب طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان و تصویب کلیات طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش و کلیات لایحه نظام رتبه بندی معلمان از جمله مصوبات مهم کمیسیون آموزش بود.

وی یادآور شد: دستور کار بعدی کمیسیون نیز بررسی لایحه نحوه اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه فنی حرفه‌ای(ارجاعی از صحن علنی مجلس) بود که پیشنهادات نمایندگان بررسی و رسیدگی به ادامه پیشنهادات به جلسه بعدی موکول شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: این طرح، نحوه کمک خیرین به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه فنی حرفه‌ای را قانونی می‌کند و اجازه پولشویی در این حوزه را نخواهد داد. این طرح پس از اتمام بررسی‌ها به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.

نظر شما