شناسهٔ خبر: 170078 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نوش آبادی:

حضور مردم پای صندوق‌های رای آینده کشور را بیمه خواهد کرد

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای آینده کشور را بیمه خواهد کرد و چشم طمع بیگانگان را کور می‌کند.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری هم از بعد داخلی و هم اینکه به لحاظ بین المللی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بالاخره از منظر داخلی، قدرت نظام به مشارکت مردم  وابسته است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس افزود: وقتی که کشور با رای مردم اداره می شود؛ قطعا باید توجه ویژه ای به مقوله انتخابات داشته باشیم؛ لذا باید به این رکن اساسی مردمسالاری دینی اهمیت خاصی بدهیم کما اینکه چنین موضوعی را در طول ۴۰ سال اخیر ثابت کرده ایم.

وی اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای آینده کشور را بیمه خواهد کرد و در حقیقت چشم اندازی را برای ایران اسلامی ترسیم می کنند؛ لذا انتخابات برای جمهوری اسلامی یک ذخیره است؛ ناگفته نماند که اگر بخواهیم به اهمیت انتخابات از منظر بین المللی هم نگاهی بیاندازیم باید به این موضوع بیاندیشیم که حضور حداقلی بهانه ای برای سو استفاده دشمنان خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات برای کشورمان قدرت محسوب می شود و در واقع باید بیان کرد هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان و بدخواهان دچار رعب و وحشت می شوند؛ بنابراین چنین موضوعی نقطه امیدی برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

این نماینده مردم در مجلس به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره و اظهار کرد: معیارهایی را مقام معظم رهبری برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند که از اهمیت خاصی برخوردار است؛ لذا رئیس جمهوری که می خواهد کشور را اداره کند می بایست چهره ای مردمی و متعلق به مردم باشد.

وی افزود: هر کسی نمی‌تواند در این موقعیت و جایگاه قرار بگیرد؛ چرا که باید شایستگی این پست را داشته باشد و در حقیقت می بایست کفایت علمی، سیاسی و ... را داشته باشد؛ ضمن اینکه باید اعتقاد به مبارزه با فساد در وجودش نهادینه باشد، زیرا فساد مالی و سیاسی گریبان گیر کشور شده و ما به یک مبارز قوی در این راه نیاز داریم.

پایان پیام/

نظر شما