شناسهٔ خبر: 170073 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مردم کاندیدای عدالت خواه و ضد فساد را انتخاب کنند

اصغر سلیمی عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس اعتقاد دارد عدالت خواهی و ضد فساد بودن باید دو ویژگی مهم رییس جمهور آتی باشد.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تضمین کننده آینده کشور است، گفت: در واقع اگر افراد اصلح و کاربلد روی کار بیایند، بدون شک می توانند پیشرفت کشور را سرعت ببخشند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر زمان دادن وعده وعید از سوی کاندیداهای تصدی ریاست قوه مجریه نیست، اظهار کرد: امروزه مردم دارای بینش سیاسی هستند و نسبت به مسائل روز از آگاهی لازم برخوردارند از این رو افراد نمی توانند با سر دادن شعار به مقاصد خود برسند.

وی ادامه داد: این روزها کشور با مسائل و مشکلات پیچیده ای روبرو است که برای برطرف کردن بسیاری از آنها نیاز به داشتن برنامه کارشناسی با قابلیت اجرایی است لذا کاندیداها باید با کمک افراد نخبه برنامه ای دقیق به مردم ارائه کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم عدالت خواهی و ضد فساد بودن را دو ویژگی مهم برای رییس جمهور آتی دانست و افزود: در واقع مردم باید به فردی رای دهند که دارای قدرت مدیریت و همچنین دارای عملکرد انقلابی و جهادی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگری باید امید به جامعه منتقل شود که این مهم باید در گفتار کاندیداهای ریاست جمهوری مشهود باشد اما به دور از شعار زدگی زیرا تزریق ناامیدی یکی از سیاست های دشمنان بشمار می رود

نظر شما