شناسهٔ خبر: 170041 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سعادتی مطرح کرد؛

آغاز نابودی کامل اسرائیل با تکرار شکست صهیونیست‌ها در جنگ ۱۲ روزه

سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است حتی گنبد آهنین کذایی صهیونیست‌ها نیز نتوانست مانع حملات جبهه مقاومت شود و در نهایت باعث عقب‌نشینی اسرائیلی‌ها شد.

به گزارش «نماینده» مهدی سعادتی بیشه‌سری با اشاره به پیروزی مقتدرانه فلسطین در جنگ ۱۲ روزه در برابر رژیم صهیونیستی، گفت: چند ده سال تحت فشار قرار گرفتن فلسطینیان از سوی صهیونیست ها باعث ضعف آنها شده بود اما آنها توانستند با مقاومت، هر سنگ خود را تبدیل به یک موشک کرده و بر سر صهیونیست ها فرود آورند تا جایی که حتی گنبد آهنین کذایی صهیونیست ها نیز نتوانست مانع آن شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب که اعلام کردند باید نوار غزه را نجات داد، اظهار کرد: فضایی که به واسطه توان مقاومت فلسطینیان در منطقه ایجاد شده، باعث شده دستاوردهای زیادی برای آنها داشته باشد که همه این ها تأثیر خون شهید سلیمانی و سایر شهدای مقاومت و ثمره مکتب آنها است.

وی با اشاره به تحولات اخیر در یمن نیز یادآور شد: امروز عربستان دست به دامن ایرانیان شده و نمی تواند از گردابی که خود درست کرده خارج شود همچنین حملات انصارالله به مواضع عربستان افزایش یافته و همه اینها باعث خواهد شد با یک سازماندهی قوی به لحاظ سیاسی، نظامی و اعتقادی جریان مقاومت به زودی و حتی زودتر از ۲۵ سال آینده که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به پیروزی برسد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ۱۴۰ هزار موشک حزب الله آماده شلیک است و صهیونیست ها وقتی نتوانستند در برابر گروه مقاومت کوچکی در غزه دوام بیاورند قطعا در برابر حزب الله تاب نخواهند آورد.

پایان پیام/

نظر شما