شناسهٔ خبر: 170029 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تسریع در واکسیناسیون کاروان اعزامی ورزش ایران به المپیک

المپیک رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واکسیناسیون کاروان اعزامی کشورمان به المپیک و مسابقات بین المللی یکی از موضوعاتی است که باید با همکاری مسئولان وزارت بهداشت و پیگیری فدراسیون پزشکی ورزشی در اولویت قرار گرفته و تسریع شود.

به گزارش «نماینده» محمدمهدی فروردین درخصوص جلسه امروز اعضای فراکسیون گفت: در جلسه امروز بحث آخرین وضعیت کسب سهمیه های المپیک و پارالمپیک در رشته های مختلف و همچنین مسائل جاری ورزش مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین اعضای کمیته های مختلف فراکسیون گزارشی از وضعیت رشته های ورزشی ارائه کردند.

وی با اشاره به ارسال نامه ای به وزارتخانه های بهداشت و ورزش و کمیته ملی المپیک برای تسریع در واکسیناسیون ورزشکاران افزود: مطالبه اصلی اعضا این فراکسیون، سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون ورزشکاران اعزامی به مسابقات برون مرزی به ویژه المپیک و پارالمپیک بود. همچنین با توجه به اینکه روند واکسیناسیون عمومی با اولویت بیماران خاص و سنین بالا آغاز شده است، لازم است ورزشکاران و افتخارآفرینان که امروز در زمره پیشکسوتان قرار گرفته اند و با توجه به آسیب های ورزشی که به همراه دارند، در اولویت قرار گیرند.

نماینده فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت ورزش و جوانان باید رایزنی های لازم را در این زمینه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام دهند تا این اقدامات براساس پروتکل های بهداشتی شکل مطلوب و کاملی به خود بگیرد و ورزشکاران و پیشکسوتان و همچنین اعضا و همراهان کاروان المپیک و پارالمپیک بدون هیچ مشکلی این مسابقات را پشت سر بگذارند.

نظر شما