شناسهٔ خبر: 169960 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباس‌زاده مشکینی:

اعلام آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی اعتراف به شکست در مقابل مردم غزه بود

 عباس‌ زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بابیان‌اینکه رژیم صهیونیستی مجبور شد به صورت یک طرفه آتش‌بس را بپذیرد و این اقدام یک اعتراف به شکست در مقابل مردم غزه و محور مقاومت بود تاکیدکرد که زنگ ناقوس اضمحلال اسراییل به عنوان یک غده سرطانی در منطقه به صدا درآمده است.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی پیرامون اعلام آتش‌بس در غزه  و ناکام ماندن رژیم صهیونیستی در نیل به اهدافش، گفت:  رژیم صهیونیستی در شروع جنگ اخیر علیه مردم غزه یک هدفگذاری داشت، مبنی بر اینکه ادامه شهرک‌سازی در سرزمین‌های اشغالی را به نوعی تحت شعاع قرار دهد، همچنین قصد در به انفعال کشیدن محور مقاومت داشت و تلاش می‌کرد در کنار مذاکرات وین دست بالا داشته باشد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در نهایت نتوانست به هیچ کدام از اهدافش دست پیدا کند و با مقاومت جانانه مردم و نیروهای مقاومت مواجه شد و در امتداد شکست در جنگ‌های قبلی، بار دیگر با شکست سنگینی مواجه شد.  

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برای اینکه شکست دیگری در پرونده اقدامات خود علیه مردم غزه و فلسطین، به طور رسمی ثبت نشود، مجبور شد به صورت یک طرفه آتش‌بس را بپذیرد و این اقدام یک اعتراف به شکست در مقابل مردم غزه و محور مقاومت بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هم‌اکنون بحران مشروعیت عمده‌ترین مشکل رژیم صهیونیستی است، چراکه مشروعیت مردمی و قانونی ندارد به همین دلیل در ماه‌های اخیر شاهد مهاجرت معکوس از رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی هستیم و زنگ ناقوس اضمحلال آن در منطقه به عنوان یک غده سرطانی به صدا درآمده است و به طور قطع با مقاومت مردم فلسطین و حمایت جهان اسلام، آرمان مردم فلسطین و آزادی قدس به زودی محقق خواهد شد.

پایان پیام/

نظر شما