شناسهٔ خبر: 169943 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نوش آبادی:

ارتباط با نخبگان دانشگاهی ضرورت ارتقا سطح دانش نظامی و پدافند دفاعی

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ارتباط با نخبگان دانشگاهی ضرورت ارتقا سطح دانش نظامی و پدافند دفاعی کشور خواهد بود و اگر چنین اتفاقی بیفتد دشمن نمی تواند خیال خام را در سر خود بپروراند.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی با اشاره به گسترش ارتباط دانشگاه با صنایع دفاعی و نظامی کشورمان در جهت پیشرفت این صنعت گفت: ارتباط صنایع دفاعی و نظامی کشور با دانشگاه‌هایی که می‌توانند در زمینه پیشرفت‌های موشکی و ... کمک کنند، اقدامی ضروری برای کشور محسوب می‌شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس افزود: باید از استعداد و توانمندی‌های نخبگان دانشگاهی در راستای بازدارندگی کشور بهره لازم برده شود و به هر میزانی که ما از توانایی دانشگاه‌ها استفاده کنیم می‌تواند اطمینان بیشتری را برای پیشرفت‌های دفاعی ایران اسلامی به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که در معرض تهدیدهای بیگانگان قرار دارد و همواره تهدیدها علیه کشورمان وجود دارد؛ بنابراین طبیعی بوده که ما باید به نقطه ای از اطمینان دست پیدا کنیم تا بتوانیم در بازدارندگی راه نفوذ دشمن را ببندیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ارتباط با نخبگان دانشگاهی ضرورت ارتقا سطح دانش نظامی و پدافند دفاعی  کشور خواهد بود و باید تا می‌توانیم از دانشگاهیان برای پیشبرد اهداف نظامی و دفاعی بهره لازم را ببریم تا توان بازدارندگی به حدی برسد که دیگر دشمن نتواند خیال خام در سر خود پرورش دهد.

پایان پیام/

نظر شما