شناسهٔ خبر: 169910 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

فرصت دو هفته‌ای برای اعلام نظر مخالفین طرح بانکداری اسلامی در نظر گرفته شده است

پژمانفر/2 نماینده مردم مشهد در مجلس از فرصت دو هفته ای برای اعلام نظر مخالفین طرح بانکداری اسلامی خبر داد.

به گزارش «نماینده» نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: طی روزهای گذشته مطالبی درخصوص طرح بانکداری اسلامی که از طرف کمیسیون اقتصادی آقای بحرینی مطرح شده، پیش آمد. این طرح مانند بسیاری از طرح ها و لوایح، موافقین و مخالفینی داشت که مباحث آنها مطرح و تاحدودی نیز غیرمتعارف شد.

وی ادامه داد: روز گذشته جلسه ای ۴ ساعته برگزار شد و افراد دارای نظر مخالف و موافق در مقابل نمایندگان مطالب و نظرات خود را مطرح کردند و از مخالفین خواسته شد نظرات خود را در فرصت دو هفته ای در نظر گرفته شده ارائه کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم گفت: در نشست روز گذشته مقرر شد درخصوص طرح بانکداری اسلامی نشست های منظمی با اعضای کمیسیون اقتصادی خصوصاً آقای بحرینی برگزار شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۷ ماه است که فردی به اسم پژمانفر با بخش های مختلف تماس می گیرد و از آنها اخاذی می کند، تصریح کرد: به دستگاه های امنیتی، حراست مجلس و وزارت اطلاعات این موضوع را اعلام کردم، اما تاکنون کسی از اقدام این فرد جلوگیری نکرده است. دستور دهید تا به این موضوع رسیدگی شود.

نظر شما