شناسهٔ خبر: 169809 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

آقای قالیباف جزو شانس‌های اولیه برای برعهده گرفتن ریاست مجلس است

مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس گفت: آقای قالیباف جزو شانس‌های اولیه برای برعهده گرفتن ریاست مجلس است و بنده تاکنون ندیدم کسی برای برعهده گرفتن ریاست مجلس پیشقدم شود، اما در نهایت ...

به گزارش «نماینده» مجتبی یوسفی، سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره جلسه این فراکسیون در رابطه با انتخابات هبئت رئیسه مجلس، اظهار کرد: روز سه شنبه ۲۸ اریبهشت ماه هیئت مرکزی فراکسیون اکثریت مجلس جلسه‌ای را خواهد داشت تا به مسائل انتخابات هیئت رئیسه مجلس و همچنین انتخابات ریاست جمهوری بپردازد.


وی ادامه داد: در جلسه سه شنبه قرار است زمان جلسه عمومی مجمع فراکسیون مشخص شود تا در آن نامزدهای هیئت رئیسه مشخص و بعد از رای گیری به صحن معرفی شوند.


سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون قرار است عملا بدون ارائه لیستی و موضعگیری افراد را تعیین کند، اما افراد باید به سیاست‌های فراکسیون ملتزم باشند و ابتدا باید در فراکسیون معرفی شوند تا بتوانند جایگاه‌های هیئت رئیسه را برعهده بگیرند.


یوسفی تصریح کرد: آقای قالیباف جزو شانس‌های اولیه برای برعهده گرفتن ریاست مجلس است و بنده تاکنون ندیدم کسی برای برعهده گرفتن ریاست مجلس پیشقدم شود، اما در نهایت این موضوع در جلسه فراکسیون مشخص خواهد شد.


این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه مجلس باید در ۷ خرداد برگزار شود و با توجه به اینکه روز جمعه است انتخابات چهارشنبه ۵ خرداد برگزار می‌شود، تاکید کرد: زمان برگزاری جلسه عمومی مجمع در روز سه شنبه این هفته تعیین خواهد شد تا قبل از انتخابات ۵ خرداد تکلیف فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مشخص شود.

نظر شما