شناسهٔ خبر: 169782 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عمویی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری:

ضرورت احترام کاندیداها به ساختارهای حقوقی کشور/ از عصر شعارزدگی عبور کرده‌ایم

عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروزه با رشد دانش مردم از عصر شعارزدگی عبور کرده ایم لذا افرادی می توانند در انتخابات موفق باشند که برنامه داشته باشند.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل عموئی در رابطه با رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت داشتن برنامه، اشراف به قانون اساسی، پرهیز از بی انصافی و دوری از شعارزدگی کاندیداهای تصدی ریاست جمهوری، گفت: انتخابات یکی از مهمترین فرصت ها در راستای ایجاد تغییر و تحول مدیریتی در چارچوب قانونی کشور است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنابراین افرادی که نامزد تصدی پست ریاست جمهوری می شوند، ابتدا باید با چارچوب قانون اساسی و ظرفیت های این جایگاه آشنایی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین اگر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به موضوع یاد شده توجه باشند، بدون شک وعده ها و برنامه هایشان را در چارچوب قانون برای مردم بیان می کنند نه اینکه صرفا وعده های تبلیغاتی ارائه کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه عرصه انتخابات فرصتی برای بیان نظرات مختلف است، افزود: در واقع امروزه با رشد دانش مردم از عصر شعارزدگی عبور کرده ایم لذا افرادی می توانند موفق باشند که برنامه داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شناخت منابع مالی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور و ارائه برنامه بر اساس آنها امری ضروری است، خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد احترام به ساختارهای حقوقی و سیاست های کلان کشور و احترام به حقوق افراد و جریان های سیاسی در طرح دیدگاه ها از سوی افراد از دیگر مواردی است که کاندیداها باید به آن توجه جدی داشته باشند.

پایان پیام/

نظر شما