شناسهٔ خبر: 169753 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تغییر موازنه قدرت در فلسطین اشغالی موجب هراس صهیونیست‌ها شده است

سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس اعتقاد دارد امروزه شاهد تغییر موازنه قدرت در فلسطین اشغالی هستیم و این امر سبب هراس صهیونیست ها شده است.

به گزارش «نماینده» علیرضا سلیمی در خصوص آخرین تحولات رخ داده در سرزمین های اشغالی و واکنش گروه های مقاومت فلسطینی، گفت: رژیم صهیونیستی از درون دچار اختلافات و مشکلات زیادی شده از این رو تلاش کرد با ایجاد درگیری در مناطق اشغالی افکار عمومی خودش را فریب دهد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اسرائیلی ها تصور می کردند با اجرای سیاست عادی سازی روابط با برخی کشورها، می توانند مسئله قدس را به سمت فراموشی سوق دهند اما با توجه به شرایط پیش آمده و افزایش سطح درگیری ها، این امر با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه شاهد تغییر موازنه قدرت در فلسطین اشغالی هستیم، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در سال های گذشته فقط با مشت و سنگ مردم مظلوم و بی دفاع روبرو می شد اما اکنون موشک ها و پهپادهای فلسطینی خواب را از ارتش این رژیم گرفته و شاهد هراس صهیونیست ها هستیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: امروزه اسرائیل ضعیف تر از همه دوران های گذشته شده و این امر نشان دهنده حرکت به سمت زوال و از بین رفتن نهایی است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی باید اذعان کرد بمب باران و تخریب خانه های فلسطینیان دیگر نمی تواند مانع از بین رفتن این رژیم شود و تغییر موازنه رخ داده بیانگر پیام پیروزی برای مردم مقاوم فلسطین است

نظر شما