شناسهٔ خبر: 169665 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آقای رئیس جمهور به فکر مردم باشید، گفتار درمانی جواب نمی دهد

کاظم موسوی اردبیل موسوی به رئیس جمهور توصیه کرد که انقلابی باشد و فکری به حال جوانان که در شرایط شیوع کرونا با مشکلات بسیاری روبرو شده اند، کند، چرا که اردبیل حدود ۷۰ هزار بیکار تحصیلکرده دارد، گفتار درمانی جواب نمی دهد.

به گزارش «نماینده» سید کاظم موسوی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: مکتب سلیمانی، مکتب امامین انقلاب است و بس. اگر سلیمانی ها نبودند، این کشور امنیت فعلی را نداشت، انصاف خوب است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم افزود: آقای ظریف، اشتباهی راهبردی انجام دادید؛ آیا از میان دشمنان می خواهید برای این نظام و کشور دوست پیدا کنید!؟ عزت در میادین بوده و انقلاب اسلامی، انقلاب ولایت و شهداست.

وی با بیان اینکه آیا دیپلماسی بدون میدان معنا دارد، اضافه کرد: دیپلماسی بدون میدان معنایی ندارد و این دو موضوع به یکدیگر تنیده و مکمل هم هستند، حتی میادین، دیپلماسی ها را تعیین می کنند.

موسوی با بیان اینکه مذاکرات باید در مجلس تصویب شود، ادامه داد: ما یاران و حامیان شهدا هستیم و رهبر معظم انقلاب ۸۰ میلیون نفر سرباز دارد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تشکر از مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل تصویب مناطق آزاد، تصریح کرد: مجمع، مجلس دوم نیست؛ دولت و مجلس حدود و ثغور این مناطق را تعیین می کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن تشکر از نوبخت ادامه داد: مساعدت های خوبی در زمینه راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه اینجانب انجام شده و بانک صادرات حدود ۴۰۰ میلیارد تومان منظور کرده است.

موسوی به رئیس جمهور توصیه کرد که انقلابی باشد و فکری به حال جوانان که در شرایط شیوع کرونا با مشکلات بسیاری روبرو شده اند، کند، چرا که اردبیل حدود ۷۰ هزار بیکار تحصیلکرده دارد، گفتار درمانی جواب نمی دهد!

نظر شما