شناسهٔ خبر: 169641 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

امت اسلامی و محور مقاومت در مقابل نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و هتک حرمت مسجد الاقصی می‌ایستد

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به هتک حرمت صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و اقدام تروریستی در افغانستان و شهادت دختران و کودکان بسیار، گفت: امت اسلامی و شهدای مقاومت در مقابل این جنایات ایستاده و در نهایت به پیروزی خواهند رسید.

به گزارش «نماینده»   محمدباقر قالیباف در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین به ویژه کودکان آن سرزمین، گفت: رژیم صهیونیستی هیچ مراعات حقوق بشر را نکرده و جنایات آنها را هر روز می بینیم لذا سوال اینجاست که حقوق بشر جهانی کجاست و چرا در مقابل اینگونه اقدامات سکوت می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آنها مطمئن باشند امت اسلامی در مقابل این نسل‌کُشی‌ها ایستاده و می‌بینیم که از سرزمین غزه چگونه در برابر رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند. سران کشورهای مرتجعی که دنبال عادی سازی روابط با چنین رژیم آدم کُشی هستند، بدانند امت اسلامی و شهدای مقاومت در مقابل این جنایات خواهند ایستاد و آنها به پیروزی خواهند رسید.

قالیباف تصریح کرد: اقدام تروریستی در کابل افغانستان که باعث شهادت تعداد زیادی از دختران و کودکان در مدرسه سید الشهدا شد را محکوم می‌کنم و عرض تسلیت و تعزیت به همه مسلمانان به ویژه مردم عزیز افغان و خانوداه محترم این شهدای عزیز و گرانقدر داریم.

نظر شما