شناسهٔ خبر: 169626 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بابایی: کسانی که درباره انتخابات منفی‌بافی می‌کنند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه مردم به خوبی می‌دانند که راه موفقیت کشور از مسیر صندوق انتخابات می‌گذرد گفت: کسانی که در مورد مشارکت مردم در انتخابات منفی بافی می‌کنند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

به گزارش «نماینده» علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم ما به خوبی می‌دانند که راه موفقیت کشور از صندوق‌های انتخابات و یک انتخاب صحیح می‌گذرد.

وی افزود: مردم خود در تشکیل این نظام نقش داشته‌اند و همواره در صحنه‌های مختلف حاضر بوده‌اند و به خوبی می‌دانند که حضور آنها در صحنه است که می‌تواند برای آنها ثمربخش باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این انقلاب و این نظام با تقدیم هزاران شهید به اینجا رسیده و مردمی که برای حفظ این نظام تا این حد از خودگذشتگی داشته‌اند اجازه نخواهند داد که عده‌ای بخواهند از فضای فعلی سوءاستفاده کنند و بین مردم و نظام فاصله بیندازند.

بابایی خاطرنشان کرد: مردم به خوبی می‌دانند که حضور آنها در پای صندوق‌های رأی تعیین کننده سرنوشت کشور در سال‌های آتی است و با انتخاب صحیح می‌توانند آینده خوبی را برای کشور رقم بزنند.

وی افزود: کسانی که در مورد مشارکت مردم در انتخابات شروع به فضاسازی کرده‌اند و با منفی بافی سعی دارند این گونه القا کنند که مردم در انتخابات مشارکت نخواهند داشت بدانند که آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم باید برای یک انتخاب درست در انتخابات پیش رو به برنامه و سابقه کاری کاندیداها توجه داشته باشند و حسن سابقه آنها را مدنظر قرار دهند.

بابایی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله مردم در انتخابات 1400 با انتخاب یک گزینه مناسب برای ریاست جمهوری و انتخاب نمایندگان خود در پارلمان‌های محلی آینده روشنی را برای کشور رقم خواهند زد.

نظر شما