شناسهٔ خبر: 169603 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی؛ نشست شورای دبیران کمیسیون‌های مجلس برگزار شد

قالیباف نشست شورای دبیران کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس مجلس برگزار شد.

به گزارش «نماینده» بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از نشست شورای دبیران کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در شامگاه شنبه ۱۸ اردیبهشت خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین نشست شورای دبیران، افزود: دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست بر تقویت نقش مؤثر دبیران کمیسیون‌ها بعنوان بازوان فکری و اجرایی، از بهره مندی از ظرفیت کارشناسی و تجارب با ارزش دبیران در حوزه قانونگذاری و نظارت تاکید کرد و به اهتمام مجلس بر اصلاح فرآیندها در راستای کارآمدی و ارتقاء جایگاه مجلس اشاره کرد.

نگاهداری ادامه داد: رئیس مجلس در این جلسه با تاکید بر اهمیت کمسیون محوری، با بیان اینکه مجلس در ۲ حوزه نظارت و قانونگذاری فعال است، اضافه کرد: اولویت ما نظارت است حتی حوزه قانونگذاری را نیز با تکیه بر نظارت پیش می بریم.

رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در خاتمه با توجه به مطالب مطرح شده توسط دبیران کمیسیون‌های تخصصی، ادامه داد: مقرر شد مسائل و مشکلات پیش روی دبیران کمیسیون‌ها در راستای ایفای هر چه بهتر مأموریت‌ها و وظایف، در جلسه‌ای با حضوران معاونین مجلس بررسی و مرتفع شود.

نظر شما