شناسهٔ خبر: 169536 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آغاز فعالیت رسمی پویش مردمی دعوت از آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری

رییسی پویش مردمی دعوت از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش «نماینده» پویش مردمی دعوت از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

رحیم لیالی دبیر شورای هماهنگی پویش مردمی دعوت از آیت‌الله رئیسی با اشاره به اهداف و راهبردهای این پویش مردمی، گفت: در آستانه پنجمین دهه فعالیت و عمر انقلاب اسلامی نیاز به دولت تحول خواه و نوآور برای تداوم راه انقلاب بیش از پیش احساس می‌شود آیت‌الله رئیسی از چهره‌ها و ذخایر برجسته انقلاب اسلامی است که می‌تواند کشتی انقلاب را به سوی سر مقصد اصلی خود هدایت کند.

وی  ادامه داد: با توجه به استقبال عمومی و اقبال اقشار مختلف مردم در دعوت از آیت‌الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و به منظور تقویت این دعوت و پویش ها و اثربخشی آنها با کمک تعدادی از دلسوزان نظام و انقلاب پویش سراسری دعوت از ایشان برای حضور در انتخابات را تشکیل داده‌ایم.

دبیر شورای هماهنگی پویش مردمی دعوت افزود: هدف این پویش سراسری رسمیت دادن به پویش‌های کشوری، استانی، صنفی، تشکیلاتی، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف جامعه است تا صدای این پویش مردمی تقویت شده و نتایج و دعوت ها به محضر آقای رئیسی گزارش شود تا ایشان برای حضور در انتخابات مصمم شوند.

لیالی با بیان اینکه آماده همکاری با پویش‌های استانی سراسر کشور هستیم، اظهار داشت: سایت رسمی پویش مردمی به آدرس http://raiesi.org برای هماهنگی و کارایی بیشتر پویش های فعال در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

دبیر شورای هماهنگی پویش مردمی دعوت اعلام کرد به زودی بیانیه رسمی این پویش سراسری در رسانه‌های رسمی کشور منتشر می‌شود.

نظر شما