شناسهٔ خبر: 169516 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

زنگنه طی پیامی به مناسبت روز قدس؛

امیدواریم روزی ملت های مظلوم دنیا با عبور از موانع پوشالین رژیم جعلی اسرائیل، نماز آزادی را در صحن بیت المقدس به پا دارند

محسن زنگنه رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی طی پیامی به مناسبت روز قدس اعلام کرد؛ روز قدس را گرامی می داریم و آن را بزرگ می شماریم به این امید که روزی ملت های مظلوم دنیا با عبور از موانع پوشالین رژیم جعلی اسرائیل، نماز آزادی را در صحن بیت المقدس به پا دارند.

به گزارش «نماینده»  محسن زنگنه نماینده مردم شریف تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس و رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی بمناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یک نوآوری بی بدیل در عرصه مساله سازی بین المللی است. امام‌ روح الله از همان آغازین روزهای انقلاب، با عبور از خط کشی های مرسوم جغرافیایی، قومیتی و مذهبی، با ادبیاتی فرا ملیتی، توانست همه ملل عالم را در مقابل رژیم صهیونیستی بسیج نماید.

امام مساله فلسطین را از یک مساله صرف مذهبی به یک مساله بین المللی تبدیل نمود و اگر روزی فقط چند کشور اسلامی داعیه مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی را داشتند امروز همه ملل عالم از مسلمان و مسیحی و بودایی و هندو تا حتی یهود علم مبارزه با ظلم را بلند نموده اند.

امروز دفاع از مردم فلسطین نه یک دفاع از یک ملت مظلوم است بلکه نماد دفاع از حریت انسان و مبارزه با استکبار است . امروز غزه و لبنان و فلسطین و بیت المقدس به واژگانی مقدس تبدیل شده اند چرا که مظهر مبارزه با طاغوت و برند مظلومیت انسان در جهان پر از ظلم امروز است.

آنان که شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند نمی دانستند که ملی گرایی و عشق به وطن نیز از تکریم غزه و لبنان می گذرد و بیت المقدس ظهور و بروز انسانیت از دست رفته است. انتخاب جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس هم نشان از تیز بینی و آینده نگری و درک صحیح امام عزیز است از برند سازی بین المللی و حساس سازی اجتماعی .

روز قدس را گرامی می داریم و آن را بزرگ می شماریم به این امید که روزی ملت های مظلوم دنیا با عبور از موانع پوشالین رژیم جعلی اسرائیل، نماز آزادی را در صحن بیت المقدس به پا دارند./

نظر شما