شناسهٔ خبر: 169470 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آمریکا با روش‌های موذیانه به دنبال ایجاد بحران داخلی در لبنان است

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، با اشاره به تلاش دشمنان لبنان برای تداوم اعمال فشار همه جانبه و از جمله فشار اقتصادی بر مردم این کشور، گفت: آمریکا با روش های پیچیده و موذیانه در صدد ایجاد بحران داخلی در لبنان است.

به گزارش «نماینده» ، صلاح فحص نماینده جنبش أمل لبنان با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به تلاش دشمنان لبنان برای تداوم اعمال فشار همه جانبه و از جمله فشار اقتصادی بر مردم این کشور، گفت: آمریکا با روش های پیچیده و موذیانه در صدد ایجاد بحران داخلی در لبنان است. 

وی با تاکید بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از مردم، ارتش و مقاومت لبنان افزود: علیرغم اقدامات تحریمی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، تهران هرگز در این روزهای سخت لبنان را تنها نخواهد گذاشت؛ به عنوان نمونه، در راستای کمک به مردم لبنان، ما از سالها قبل آمادگی خود را برای کمک موثر به تامین کمبود برق کشور لبنان اعلام کرده ایم.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تاکید کرد: بی تردید منطقه از این دوران سخت عبور خواهد کرد.

امیرعبداللهیان گفت: اجازه داده نخواهد شد که  حامیان و خلق‌کنندگان دیروز داعش، امروز با جنگ تروریسم اقتصادی به منطقه ما آسیب برسانند.

در این ملاقات که در آستانه روز جهانی قدس انجام شد، برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم روز قدس امسال و لزوم مقابله با اقدامات  تروریستی - نژادپرستانه رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

نظر شما