شناسهٔ خبر: 169464 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اراده جدی در برخورد با دلالان در بازار کالاهای اساسی وجود ندارد

رحمت الله نوروزی431 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس معتقد است که اراده جدی در برخورد با دلالان در بازار کالاهای اساسی وجود ندارد.

به گزارش «نماینده» رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گرانی های اخیر و نابسامانی ها در قیمت کالاهای اساسی، معیشت مردم را دچار مشکل کرده است، گفت: آقای رئیس جمهور باید تدبیری برای معیشت مردم کشور بیاندیشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد عدم اراده جدی در برخورد با دلالان در بازار کالاهای اساسی هستیم، ادامه داد: تورم و وضعیت اقتصادی نامناسب در کنار شرایط کرونایی مردم کشور را به شدت نگران کرده، در دوران کرونا کسب و کار مردم آسیب دید و اقدامی برای جبران آن صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه درآمد بخش زیادی از مردم روزانه است و در حال حاضر قادر به تأمین معیشت خود و خانواده نیستند، ادامه داد: در بازار و بر روی قیمت کالاها نظارتی وجود ندارد، دولت بازار را رها کرده است.

نماینده علی آباد کتول در مجلس با تأکید بر اینکه بخش اعظمی از زمان مردم در صف‌های خرید اجناس هدر می‌رود، عنوان کرد: دلالی و واسطه‌گری مردم را با مشکل جدی مواجه کرده، تولیدکنندگان محصول خود را با قیمت پایین به بازار عرضه می‌کنند اما همان محصول پس از گردش چندباره بین دلالان با قیمت بسیار بالایی به دست مصرف‌کنندگان می رسد.

نظر شما