شناسهٔ خبر: 169337 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

یک کارشناس رسانه های خارجی طرح کرد:

کلاب هوس؛ از حرافی تا شهوت دیده شدن

کلاب هاوس یک کارشناس رسانه در یادداشتی درباره اپلیکشن کلاب هاوس نوشت: پیش بینی بعضی ها این است که کلاب هاوس در ایران زود اوج گرفت و یحتمل زود بی فروغ می شود، اتفاقی که مد نظر خالقین این پلت فرم نبوده و نیست، اگر برای تاثیر گذاری بر انتخابات آتی خلق شده باشد!

به گزارش «نماینده» رضا گنجی کارشناس رسانه در یادداشتی با اشاره به فضای حاکم بر اپلیکشن کلاب هاوس نوشت: حرّاف‌ها بر کلاب هاوس استیلا پیدا کرده‌اند. لذت و شهوت در صحبت کردن، خصیصه غالبِ گردانندگان روم‌هاست. اتاق‌ها با موضوعات "سیاسی" دارای اقبال بیشتری هستند و مدیران این اتاق‌ها با انتخاب تیترهای جنجالی بدنبال قلابِ مخاطبین وافر و گروگان گرفتن گوش‌های بی‌شمارند.  

بیشترینه‌ی اداره کنندگان و آنها که پای ثابت استیج‌ها هستند، جماعتی با کارنامه‌های ضعیف‌اند که در اغلب این سال‌ها، در فضای سیاسی‌، احزاب، انجمن‌ها و خاصه رسانه‌های مختلف ایرانی شهره به قهوه‌خورهای حرفه‌ای جلسات‌اند و عملا خروجی فعالیت‌های آنها منتج به فرهیختگی سیاسی و بسطِ کیاست در عالمِ سیاست نشده و راهگشای مشکلات جدی ایرانیان نبوده است. این طیف، باز بستری یافتند تا بیشتر شنیده شوند و دیده شوند و بیشتر از پیش، اینبار  لایک شنیداری بگیرند. 

شرایط کرونایی حاکم، کسب و کار این جماعت را کساد کرده است. بعضی از اینها در آستانه هر دور از انتخابات، جلسات و تورهای متعدد سخنرانی در دانشگاه‌ها و محافل مختلف داشتند. سوپراستارهای سیاسی که بصورت مداوم در میتینگ‌های متعدد حضور بهم می‌رساندند و رخ می‌نمایاندند، حالا کمی افسرده و پریشان حالند. از آن همه فرصت برای دیده و شنیده شدن خبری نیست. فی‌الحال با این اوضاع و احوال، کلاب هاوس در نقش مُسکّن عمل می‌کند. 

نظر شما