شناسهٔ خبر: 169336 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

فرزند من در انتخابات شوراها ثبت نام نکرد/ به دنبال تخریب شورای ائتلاف هستند

سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، انتشار خبری مبنی بر ثبت نام فرزند او در انتخابات شوراها را تکذیب کرد و گفت: هدف از انتشار این خبر دروغ، تخریب شورای ائتلاف است.

به گزارش «نماینده» پرویزسروری با انتشار پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، با بیان اینکه این روزها شورای ائتلاف از سوی مجموعه های مختلف داخلی و خارجی مورد هجمه قرار گرفته، گفت: هدف، تخریب این شورا است. چرا؟ به دلیل آنکه شورای ائتلاف دست به تغییر مدل‌های مختلف زده است.

وی افزود: ما برای اولین بار کل حوزه های انتخابیه را بررسی و مطالعه کردیم، در تمامی حوزه های انتخابیه نظر سنجی انجام دادیم و با نظر و مشارکت مردم و نخبگان جریان انقلاب توانستیم به پیروزی قاطع در انتخابات مجلس یازدهم دست یابیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به انتشار خبری مبنی بر ثبت نام فرزند او در انتخابات شوراها، تصریح کرد: خبر ثبت نام یک نفر که تشابه اسمی با فرزند بنده دارد به سوژه خبری تبدیل شد، چرا؟ مشخص است؛ آنها من[پرویز سروری] را هدف قرار نمی دهند، بلکه شورای ائتلاف را مورد هدف قرار می دهند.

سروری اضافه کرد: هدف این است که افکار عمومی را قانع کنند که مدل های جریان انقلاب، کارآیی ندارد از این رو بازیگران اصلی را شورای ائتلاف می‌دانند و به همین دلیل طیف رنگارنگی از افراد و احزاب درداخل با هم نوایی دشمنان در خارج از کشور همصدا به سوی ائتلاف تیراندازی می‌کنند.

وی گفت: خبر دروغ مبنی بر ثبت نام فرزند بنده «حامد سروری» در اتخابات شوراها و اینکه قرار است پدر و پسر با رانت من در یک لیست قرار بگیرند منتشر می شود! مشخص است که به دنبال کوچکترین بهانه برای حمله به شورای ائتلاف هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه «حامد سروری» که در انتخابات شوراها ثبت نام کرده، متولد کبودر آهنگ و فرزند من متولد تهران است، اظهار داشت: سن، پدر، و کد ملی او متفاوت است بنابراین با انتشار خبر دروغ به دنبال حمله به شورای ائتلاف هستند.

سروری خطاب به مردم، افزود: ما تا انتخابات ۱۴۰۰ از این توطعه ها و اخبار جعلی زیاد خواهیم داشت از این رو باید همه به این نکته مهم متمرکز شویم که مقصر اصلی در بروز مشکلات و معضلات فعلی، ناکارآمدی دولت فشلِ خسته است.

وی گفت: باید همه با هم، هم افزایی کنیم تا فرصت طلایی را برای روزهای آینده رقم بزنیم تا با اتحاد و همبستگی، شاهد پیروزی دیگری باشیم «ان شاءالله».

نظر شما