شناسهٔ خبر: 169334 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رویداد ملی جوان شایسته با همکاری فراکسیون کارآفرینان مجلس برگزار می‌شود

موسوی لارگانی رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس هدف از برگزاری این رویداد را معرفی جوانان شایسته در سطح ملی و بین‌المللی، برای ایجاد انگیزه و الهام بخشی به دیگر جوانان در جهت رشد و خدمت به دیگران معرفی کرد.

به گزارش«نماینده» سید ناصر موسوی لارگانی با بیان اینکه رویداد ملی جوان شایسته هر ساله به منظور معرفی جوانان ۱۸ تا ۴۰ سالی که شایستگی و تأثیرگذاری خود را در انجام مأموریت‌ها به اثبات رسانده اند از سوی اتاق بین الملل جوانان برگزار می‌شود، گفت: از جمله این ماموریت ها می توان به تبدیل چالش‌ها و تهدیدها به فرصت، کسب موفقیت و دستاوردهای تاثیرگذار  برای خود و جامعه و فعالیت در انجام مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری این رویداد را معرفی جوانان شایسته در کشور و در سطح جهان، برای ایجاد انگیزه و الهام بخشی به دیگر جوانان در جهت رشد و خدمت به دیگران دانست و افزود: جوان شایسته‌ انتخاب شده علاوه بر منافع و موفقیت‌های شخصی، پیشرفت دیگران نیز برایش اهمیت دارد و در تلاش برای ایجاد تغییر و تحول برای خود و جامعه است.

وی افزود: اتاق بین الملل جوانان ایران(JCI IRAN) در اولین سال برگزاری این رویداد، موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی سطح جهانی رویداد و معرفی وحید رجبلو در میان ۱۰ جوان برتر جهان به عنوان نماینده ایران شد که فرصت شبکه سازی جهانی را برای وحید رجبلو و کشورمان به ارمغان داشت.

موسوی لارگانی تصریح کرد: وحید رجبلو کارآفرین ایرانی و بنیان‌گذار استارتاپ توانیتو با وجود از کارافتادگی ۹۸ درصدی جسمی، توانسته است شرکت خود را تأسیس کند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه با اشاره به دستاورد این کارآفرین جوان عنوان کرد: او پس از طراحی و راه اندازی حدود ۲۰۰ سایت تصمیم گرفت پلتفرم آنلاین توانیتو را به عنوان پل ارتباطی میان توان‌جویان و خدمات‌رسانان تأسیس کند که بیش از ۱۴هزار شهروند دارای معلولیت و بدون معلولیت از خدمات آنلاین توانیتو استفاده کنند که با این کار ۱۷ شغل مستقیم و حدود یک هزار شغل غیر مستقیم ایجاد شد لذا توانیتو فرصتی را پدید آورد که اکنون نزدیک به یک هزار خدمات‌دهنده فعال دارد و از طریق این پلتفرم سرویس‌دهی می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه محوریت رویداد، اقتصادی است مخاطبان آن ، جوانان فعال بازه سنی ۱۸ تا ۴۰ سال و دارای موفقیت و دستاوردهای تجاری، اقتصادی یا کارآفرینی با معیارهای ذکر شده هستند.

موسوی لارگانی ادامه داد: جوانان شایسته‌ معرفی شده، علاوه بر اینکه از آنان در مرتبه ملی تقدیر می‌شود، می‌توانند با اعتبار و شبکه قوی ایجاد شده، مسیر رسیدن به اهداف بزرگ خود را آسان کنند ضمن اینکه به عنوان رهبران تغییر در جامعه، الهام بخش دیگران خواهند بود.

رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون اتاق بین‌الملل جوانان ایران با همکاری فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری رویداد ملی جوان شایسته سال ۲۰۲۱ است و پس از فرآیند داوری، افراد منتخب در سطح کشور معرفی و برای مرحله جهانی ثبت نام خواهند شد.

نظر شما