شناسهٔ خبر: 169329 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

اعتماد عمومی مردم به دستگاه‌های اجرایی و سلامت مدیران نابودشده است

امیر حسین قاضی زاده نائب رئیس اول مجلس گفت: متأسفانه در دولت فعلی، اعتماد عمومی مردم به کارآمدی کارگزاران، دستگاه‌های اجرایی و سلامت مدیران نابودشده است.

به گزارش «نماینده» امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی  پیرامون انتخاب عنوان «دولت اعتماد» برای دولت خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: متأسفانه در این مدت، اعتماد عمومی مردم به کارآمدی کارگزاران، دستگاه‌های اجرایی و سلامت مدیران نابودشده است و دولت بعد برای اصلاح شرایط موجود، مسیر سختی را در پیش‌روی خود دارد.

وی ادامه داد: سعی شده است که با تدوین یک برنامه دقیق و پروژه پایه در حوزه مسکن، پوشک، حمل‌ونقل و حوزه‌های دیگر، تحرک ویژه‌ای در روزهای نخست دولت اعتماد رخ بدهد و امید مجدد به مردم بازگردد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه برخی هدف حضور شما در انتخابات ۱۴۰۰ را کسب صندلی در یکی از وزارتخانه‌های دولت آینده می‌دانند، تصریح کرد: هم‌اکنون به‌عنوان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی هستم و اگر فردی با همچنین نیتی در انتخابات شرکت کند، دچار اشتباهاتی شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا در رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به نفع جریان یا فردی کنار می‌کشید؟»، افزود: فردی که در انتخابات نامزد می‌شود، باید خود را اصلح بداند و ظرفیت‌های کافی برای اداره کشور را داشته باشد؛ بنابراین اگر کسی بتواند فرد اصلح‌تری نسبت به خود را شناسایی کند، وظیفه شرعی‌اش می‌شود که به نفع او انصراف دهد و یا اگر خطری برای جامعه اسلامی در حال تحقق باشد، باید ایثار کرد.

قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر اینکه هنوز امکان صحبت در مورد نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ امکان‌پذیر نیست و باید منتظر عرصه واقعی انتخابات بود، گفت: به نظر من جریانات مختلف در انتخابات حاضر خواهند بود و نامزدهای نهایی خود را به‌زودی معرفی می‌کنند.

نظر شما