شناسهٔ خبر: 169238 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دولت برای مقابله با کرونا تصمیم قاطع بگیرد

وحید جلال‌زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای حل بحران کرونا باید تصمیم قاطعانه بگیرد تا مردم تکلیف خود را بدانند.

به گزارش «نماینده» وحید جلال زاده اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا بعد از تعطیلات نوروز و سفرهای نوروزی، ستاد مقابله با کرونا به جای تبدیل کردن این ویروس به موج‌های اول، دوم و سوم پروتکل‌ها را سخت‌گیرانه اعمال کند. تعطیلی برخی اماکن به صورت موقت و در برهه زمانی خاص سبب به وجود آمدن وضعیت فعلی شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در نوروز مردم تردد و دید و بازدید داشتند و جلوی سفرهای غیرضروری گرفته نشد و از سوی دیگر تجمع‌ها نیز برای مردم عادی شده است، که این امر سبب بروز وضعیت فعلی کرونا شده است.

جلال‌زاده ادامه داد: در حالی که بسیاری از استان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند، نباید اجازه داد که کرونا در بین مردم عادی شود.  دولت باید آینده‌نگر باشد،  بازگشایی باشگاه‌های ورزشی،  پاساژها و مراکز خرید از دیگر بی‌تدبیری‌های دولت در زمان شیوع کرونا بود.

وی خاطرنشان کرد: با ادامه این وضعیت وارد فاز فرسایشی خواهیم شد چرا که کادر درمان خسته هستند و امکان اینکه مدت طولانی در طول روز شیفت‌های متعددی داشته باشند، سخت است.

نظر شما