شناسهٔ خبر: 169236 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

واشنگتن دریافته ماندن در عراق برایش هزینه‌بردار است/ اخراج تروریست‌های آمریکا از منطقه محقق می‌شود

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بیانیه مشترک بغداد-واشنگتن درباره وضعیت نیروهای آمریکا در عراق نشان می دهد آنها به خوبی دریافته اند حضورشان همراه با پرداخت هزینه خواهد بود.

به گزارش «نماینده» محمد صالح جوکار در خصوص بیانیه مشترک بغداد-واشنگتن درباره وضعیت نیروهای آمریکا در عراق، گفت: امروزه اخراج تروریست های ایالات متحده از منطقه به راهبردی برای ملت های آزادی خواه تبدیل شده است.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تروریسم دولتی آمریکا با ترور شهید سلیمانی و همرزمانش موجب شد ارتش این کشور دیگر نتواند در منطقه برای خود جایی را متصور شود.

وی ادامه داد: پارلمان عراق نیز به طور جدی خواستار خروج تروریست های ایالات متحده از این کشور است و این مهم به زودی محقق خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها از هیچ تلاشی برای ماندن در عراق دریغ نکرده اند، افزود: این مهم در حالیست که صدور بیانیه مشترک درباره وضعیت نیروهای آمریکا در این کشور نشان می دهد آنها به خوبی دریافته اند حضورشان همراه با پرداخت هزینه خواهد بود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان اذعان کرد مقامات کاخ سفید متوجه شدند که ملت های منطقه بیدار هستند و آنها دیگر نمی توانند به زورگویی های خودشان ادامه دهند.

نظر شما