شناسهٔ خبر: 169192 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تولیدکنندگان بروجردی ۹۵ درصد نیاز کشور به پارچه ماسک را تأمین می‌کنند

آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس از عملکرد وزارتخانه صمت و بهداشت در زمینه حمایت از تولیدکنندگان پارچه ماسک داخلی انتقاد کرد.

به گزارش «نماینده» احد آزادیخواه در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۴ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای بهداشت و صمت گفت: دو واحد بافتینه و بافتسان ملایر با ۵۰۰ نفر کارگر در سال کرونایی ۱۳۹۹ بیش از ۸ و نیم میلیارد پارچه ماسک به قیمت ۱۲۵ تومان تولید کرده اند و در اختیار تولیدکنندگان قرار داده اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس یازدهم ادامه داد: بر این اساس ۶.۵ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی شده است. کار فاخری که در حوزه اقتصاد مقاومتی به امر رهبر معظم انقلاب رقم خورده و جانانه ولایتمداری خود را اثبات کرده اند، اما تعجب می کنم برخی جریانات چوب لای چرخ می زنند و اتهام و افترا و حرف های بی اساس در جامعه طرح می کنند.

وی بیان کرد: یک تولیدکننده به جای اینکه سرمایه خود را در کانادا و آمریکا بخواباند، در میدان خدمت به ۸۵ میلیون نفر جمعیت، هر لحظه با اراجیف و مزاحمت روبرو است. بارها درخواست ملاقات این تولیدکنندگان با وزیر بهداشت و درمان را داده ایم، انتظار می رود که در شرایطی که آنها ۹۵ نیاز پارچه ماسک در کشور را تولید می کنند، وزیر بهداشت با آنها ملاقاتی داشته و خداقوتی بگوید.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: ۷ کیلومتر جاده بین بروجرد تا بروجن وجود دارد که سالهاست پیگیری اتمام عملیات عمرانی آن هستیم. انتظار می روند که کار مردم را پیش ببرید

نظر شما