شناسهٔ خبر: 169190 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بیانیه ۲۰۳ نفر از نمایندگان در تقدیر از اقدامات ناجا در نوروز ۱۴۰۰

ناجا عضو هیأت رئیسه مجلس، بیاینه بیش از ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس در تقدیر و تشکر از اقدامات ناجا در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ را قرائت کرد.

به گزارش «نماینده» سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۴فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، بیاینه ۲۰۳ نفر از نمایندگان مجلس در تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش های نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۰ را قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بحمدالله با وجود تمام سختی ها، فشارها و توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین وجود برخی مشکلات به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور، خادمان ملت در نیروی انتظامی با روحیه جهادی، انقلابی، ایثار و فداکاری، حضوری گسترده در شهرها، جاده ها، مرزها و نقاط مختلف کشور در راستای دفاع از ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هچنین صیانت از جان، مال و ناموس مردم داشتند.

در نوروز سال ۱۴۰۰ همراه با بهار معنویت و ایام پربرکت شعبانیه نیز تابلویی از ایثار و از خودگذشتگی سبزپوشان نظم و امنیت را در براقراری آرامش و آسودگی خاطر هموطنان در جای جای میهن اسلامی به نمایش گذاشت و امنیت را همراه با سلامت و نشاط به مردم شریف ایران هدیه نمود.

امروز امنیت و آرامش کشور مدیون تلاش های بی دریغ و زحمات خستگی ناپذیر فرماندهی و کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حریم امنیت از مدیریت جهادی و انقلابی فرماندهی نیروی انتظامی و مجاهدت های مخلصانه کارکنان، فرماندهان و مدیران ناجال تشکر و قدردانی نموده و آمادگی خود را برای تقویت و حمایت همه جانبه از این نیروی ولایی و انقلابی اعلام می داریم.

نظر شما