شناسهٔ خبر: 169177 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مصری از پاسخ‌های وزیر دفاع قانع شد

عبدالرضا مصری عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از پاسخ‌های وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قانع شد و از رئیس مجلس خواست موضوع رسیدگی به رفع تبعیض در پرداخت فوق‌العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح را به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دهد.

به گزارش «نماینده» در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۴ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی سوال عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه از امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مصری پس از استماع توضیحات وزیر دفاع درباره علت عدم اجرا و اعمال قانون برنامه ششم در خصوص اعمال فوق‌العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح، از پاسخ های وی قانع شد.

مصری در جریان این نشست،   از رئیس مجلس خواست، موضوع رسیدگی به رفع تبعیض در پرداخت فوق‌العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح را به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دهد.

علی بابائی کارنامی گزارش کمیسیون اجتماعی را در خصوص سوال ملی عبدالرضا مصری از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرائت کرد و گفت: سوال این نماینده علت عدم اجرا و اعمال قانون برنامه ششم در خصوص پرداخت فوق العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح است.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اجرای ماده ۲۰۷ آیین‌نامه داخلی مجلس سوال فوق در جلسه رسمی روز ۶ آبان سال ۹۹ کمیسیون اجتماعی با حضور ۲۱ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سوال کننده و وزیر دفاع بررسی شد که پس از استماع نظرات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر دفاع کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص دادو مستند به ماده ۲۰۷ آیین‌نامه داخلی مجلس گزارش را جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی به هیئت رئیسه ارسال کرد.

نظر شما